biggeorge Lyrics

вторник, 3 юли 2018 г.

Демони, вампири, върколаци ...

Демони, вампири, върколаци ...
Вярвате ли в тях?

Снощи като вървях по една улица чух две жени да си говорят.
Не съм подслушвал, без да искам чух разговора им.
Едната обясняваше на другата, че сред хората има демони, че някои хора били демонизирани и че вярващите хора трябва да борят с тях.
Говореше и за Дявола, който може да открадне душите на хората.
Чух как обясняваше, че ако срещнеш демонизиран човек трябва да му кажеш: "Назад, демоне, назад в името на Господ! Назад, Сатана! Анатема!".
Тук беше моментът, в които ги подминах с облекчение и радост в душата, че не ги познавам лично.
Не ми се слушаха такива неща.
Преди време имах една позната, която вярваше в духове, вещици, магии, в силите на небето и земята ...
А вие вярвате ли в такива неща?
Вярвате ли в демони, вампири, върколаци, вещици, магии, духове, илюминати, рептили, световни конспирации, срещи с извънземни?
А вярвате ли в Бог?
Крайнорелигиозни ли сте?
Анатемосвате ли демонизираните хора?
Вярвате ли в теорията за еволюцията и теорията за Големия взрив?
Или вярвате, че Бог е създал Адам и Ева преди 6000 години?
Вярвате ли в равенството пред законите?
Суеверни ли сте?
Какво правите като видите черна котка да ви пресича пътя?

Няма да питам какво мислите за джендърите, гейовете и лесбийките, че да не изпедерастяваме темата!
Но ако искате можете да споделите и за тях ...

П.п.: Не съм суеверен.
Вярвам в Бог и дори съм кръстен, но не съм фанатик.
Мен в къщи са ме учили, че Бог е Любов и това ми е напълно достатъчно.
Вярвам в теорията за еволюцията и теорията за Големия взрив.
Науката и религията не са в конфликт, а хората, които са привърженици на науката и религията са в конфликт.
Не вярвам в демони, вампири, върколаци, вещици, магии, духове, илюминати, рептили, световни конспирации, срещи с извънземни.
Вярвам, че в безкрайната Вселена сред милиардите галактики пълни с милиарди звезди е възможно да има планета с разумен живот, но надали някога ще можем да осъществим контакт с тях.
Не съм сигурен обаче, че на Земята има разумен живот.
Вярвам, че Земята е кръгла и че яденето на животинско месо не е убийство.
И вярвам, че законите трябва да важат за всички без значение на възраст, пол, раса, етнос, сексуална ориентация ...
Вярвам и че всички сме родени с равни права.
А вие в какво вярвате?
----------------------------------------------------------------------------
Източник: Демони, вампири, върколаци ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!