Как да се свържете с оператор на А1 през номер *88?
Телекомуникационният
оператор А1 е променил услугата за връзка с оператор на клиентския
номер *88 и възможността за връзка с оператор на практика е по-трудна
отколкото преди.
При набиране на номера, който от години е познат на всички абонати на мобилния оператор, клиентите получават достъп до предварително записани указания, но от опциите на главното меню е изчезнала възможността да се изчака свързване с оператор.
От A1 казват, че:
"За по-голямо улеснение на нашите клиенти, A1 направи промяна на менютата на телефона за обслужване *88 през септември 2016 година, така че да може всяко обаждане да се насочи предварително към специално обучени наши сътрудници за всяка услуга, която предлагаме.
Затова в началното автоматично меню на *88 се предлагат опциите:
- за проверка на сметка (чрез тонално избиране на 1);
- за получаване на оферти или включване на нови услуги (чрез тонално избиране на 2);
- за въпроси за мобилни услуги и роуминг (чрез тонално избиране на 3);
- за въпроси за TV услуги и домашен интернет (чрез тонално избиране на 4);
- за въпроси свързани с Prima карти (чрез тонално избиране на 5).
Ако клиентът задължително иска да разговаря с представител на компанията, той има възможност за директна свързване с наши сътрудници чрез тонално избиране на 9, след избор на всяка от тези опции.
Чрез натискане на 6 в основното меню клиентите пък могат да получат по-подробна информация за всеки един от по-горе изброените опции, за да могат да направят правилен избор."
Т.е. ако искате да се свържете с оператор на A1, първо от главното меню на *88 трябва да изберете коя опция е вашата и второ да натиснете 9.
От сайта на мобилния оператор можете да разберете, че начините за връзка с A1 са два:
По телефона:
- Денонощен център "Oбслужване на клиенти" на телефон *88 - За клиенти на мобилни услуги;
- От външна мрежа и в роуминг на телефон +359 88 123 - За връзка с Центъра на обслужване на клиенти от всички останали мрежи и за клиенти в Роуминг.;
- Смартлиния на телефон +359 88 1881 - За специализирана консултация за Вашия смартфон или таблет. Може да се избира само от клиенти на А1 в България;
По електронен път:
- E-mail - Можете да пишете на customerservice@a1.bg;
- Онлайн чат;
- А1 Видео помощник.
----------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Мтел промени услугата *88, връзка с оператор вече е невъзможна
При набиране на номера, който от години е познат на всички абонати на мобилния оператор, клиентите получават достъп до предварително записани указания, но от опциите на главното меню е изчезнала възможността да се изчака свързване с оператор.
От A1 казват, че:
"За по-голямо улеснение на нашите клиенти, A1 направи промяна на менютата на телефона за обслужване *88 през септември 2016 година, така че да може всяко обаждане да се насочи предварително към специално обучени наши сътрудници за всяка услуга, която предлагаме.
Затова в началното автоматично меню на *88 се предлагат опциите:
- за проверка на сметка (чрез тонално избиране на 1);
- за получаване на оферти или включване на нови услуги (чрез тонално избиране на 2);
- за въпроси за мобилни услуги и роуминг (чрез тонално избиране на 3);
- за въпроси за TV услуги и домашен интернет (чрез тонално избиране на 4);
- за въпроси свързани с Prima карти (чрез тонално избиране на 5).
Ако клиентът задължително иска да разговаря с представител на компанията, той има възможност за директна свързване с наши сътрудници чрез тонално избиране на 9, след избор на всяка от тези опции.
Чрез натискане на 6 в основното меню клиентите пък могат да получат по-подробна информация за всеки един от по-горе изброените опции, за да могат да направят правилен избор."
Т.е. ако искате да се свържете с оператор на A1, първо от главното меню на *88 трябва да изберете коя опция е вашата и второ да натиснете 9.
От сайта на мобилния оператор можете да разберете, че начините за връзка с A1 са два:
По телефона:
- Денонощен център "Oбслужване на клиенти" на телефон *88 - За клиенти на мобилни услуги;
- От външна мрежа и в роуминг на телефон +359 88 123 - За връзка с Центъра на обслужване на клиенти от всички останали мрежи и за клиенти в Роуминг.;
- Смартлиния на телефон +359 88 1881 - За специализирана консултация за Вашия смартфон или таблет. Може да се избира само от клиенти на А1 в България;
По електронен път:
- E-mail - Можете да пишете на customerservice@a1.bg;
- Онлайн чат;
- А1 Видео помощник.
----------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Мтел промени услугата *88, връзка с оператор вече е невъзможна
Някой не се ли е сетил, след толкова безполезни писаници, да опише тези шибани *88 черно на бяло, та да не се пуля 2 часа докато се добера до това, което ми е необходимо! Или това влиза в десетките тъпи трикове за измъкване на по-вече стотинки...(:(:
ОтговорИзтриванеВ статията по-горе съм описал опциите на номер *88.
ИзтриванеДано информацията да ти бъде полезна. :)
Не мога да свържа мие блокирана кат съня платил
ИзтриванеНужен е просто телефон, не излишна информация!
ОтговорИзтриване
ОтговорИзтриванетелефони безполеэни. на 1.11 около19 немога да се свържа.
връэка със сащ е нередовна. има и няма. по скйп е същото,а плащам до кога?
Оплачи се в Комисията за защита на потребителите.
ИзтриванеПри подписване заявих само спрат услуга surf 12 таблет и интернет карта а тя пак е активна 18 лева без ддс до кога
ИзтриванеОтиди в някой от магазините на А1 и попитай защо не ти е спряна услугата Surf и как да я спреш.
ИзтриванеИли се обади на *88 и задай същия въпрос.
Какви са тези начисления от ДДС върху сумата която плащам като предварително се разбрахме за месечна такса от 30 лв а сега всеки месец ми идва 35 лв.
ОтговорИзтриванеДанъкът върху добавената стойност (ДДС) е косвен данък. С него се облагат продажбите, като в крайната фаза се плаща от потребителите на стоката или услугата. В България ДДС е 20 %.
ИзтриванеОт една седмица телевизия ми е цифрова и много лошо работи дали е от предаването или проблем със картата незнам към кого да се обърна към А1 съм дайте ми съвет
ОтговорИзтриванеОбади се на А1 и ги питай защо имаш проблем, къде е проблема и как да го решиш?
ИзтриванеАко трябва да дойдат техници и да ти оправят телевизията.
Все пак си плащаш за услугата!
https://www.a1.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas
Здравейте!Купих си мегабайти които не мога да исползвам.Не знам защо.Ходих до офис на а1,но ми казаха ,че с прима картата не могат да ми помогнат и работят само с клиенти на сметка и трябва да се свържа с оператор за да си реша проблема.
ОтговорИзтриванеИ аз съм ходил в офис на A1. Там могат да ти съдействат за решаването на проблема ти, но не желаят. Затова те карат да се обадиш на оператор, защото обаждането ще се таксува, а помощта в магазина е безплатна. ;)
ИзтриванеДокога няма да има интернет и телевизия в кв.Хаджи Димитър бл.200. Вече 4 дни не може да се исползва ваш широко рекламиран интернет. Как ще се таксува тази услуга?
ОтговорИзтриванеЗащо не се обадиш на *88 и да сигнализираш, че имаш проблем?
ИзтриванеЗдравейте вече 24часа не ми се активира картата която я съм я взел казаха ми 1 ден и се активира оше нищо...
ОтговорИзтриванеСтрахотна публикация, браво! Поздравяваме Ви!
ОтговорИзтриванеVISEO team www.W-SEO.com
BedenBogat.com team www.BedenBogat.com
Тарифата на месец ми е 15 лв бях си купил Интернет 2, 3 пъти и ми стана 69 лв ок платих я със 1 месец и половина сметката ми е спряна и не са ми я пускали през този месец и половина сега ми е 150 лв при положение че сметката ми е спрена как така съм направил 150 лв А1 да ви еба майката крадлива няма да ви платя една стотинка
ОтговорИзтриванеНай-добре отиди в някой от офисите на А1 и ги питай защо сметката ти е 150 лева.
ИзтриванеАко трябва прекрати си договора или се откажи от част от услугите, за които си абониран.
Ако не си платиш сметката може да те осъдят и да те дадат на частен съдебен изпълнител, а това е лошо.
Сигурен съм, че не ти трябват такива проблеми.
Браво приятел .как да си намерим правата
ИзтриванеОбърни се към Комисията за защита на потребителите.
ИзтриванеПодай жалба срещу мобилния оператор, с който имаш проблем.
Сайта е:
https://kzp.bg
Отказах се от домашен телефон при подписване на нов договор с А1.Удържаха ми 90 лв и ми казаха,че ще ми ги върнат, когато върна телефона. Върнах го, но вместо да ми върнат удържаните 90 лв, днес са ми удържали още 90 лв.
ОтговорИзтриванеКъм кого да се обърна, за да ми върнат дължимите суми?
Обърни се към Комисията за защита на потребителите.
ИзтриванеИмат офиси във всеки областен град.
https://www.kzp.bg/kontakti
Днес ходих в офис на А1 да видя какви са тези стари неплатени сметки на друг номер.Оказа са ,че преди 12 години съм ползвала номера и имам неплатена сметка,която съм сигурна ,че е била платена.Въпросът ми е следния: Какво общо има сегашния ми номер с неплатената от преди 12 год.сметка,че ми се блокира номера( сегашния) ,който ползвам отпреди 12 год.и съм изряден платец?
ОтговорИзтриване12 години е много дълъг срок за търсене на неплатени сметки.
ИзтриванеДавностният срок е 3 години.
Ето прочети тук:
https://milovanov.bg/vaprosi-i-otgovori/view/2851-neplatena-smetka-kam-mtel
Най-добре се обърни към Комисията за защита на потребителите и се оплачи от мобилния си оператор.
Имат офиси във всеки областен град.
https://www.kzp.bg/kontakti
Здравейте.Получих съобщение от А1,за неспазване на политиката за справедливо ползване.Живея в Гърция и планът ми е безплатно към всички мобилни оператори и стационарни телефони в България и 9 GBt интернет.Всички сметки към А1 са платени,не ползвам интернета му,а разговорите с България са символични.Защо ми пращат предупреждения,че са ми останали 11480 MBt и че след 14 дена почва да тече друга цена за обажданията?Честита първа пролет между другото!
ОтговорИзтриванеЧестита първа пролет и на вас.
ИзтриванеМежду другото аз не работя в A1 и нямам отговор на всички въпроси свързани с този оператор. :)
Ако имате време и желание прочетете тези две статии:
1. Неправомерно използване на роуминг услуги в ЕС/ЕИЗ
https://www.a1.bg/eu
2. Политика за справедливо ползване в ЕС/ЕИЗ и други страни
https://help.a1.bg/roaming/fair-use-policy/most-important
Накратко казано телефонът ви е бил извън територията на България прекалено дълго време, нарушила сте правилата за роуминг и мобилния оператор го е установил.
В резултат на това сега ще се промени тарифния ви план за мобилни услуги и Интернет.
az iskam da popitam kak moje da se svurjesh s operator na posochenite nomera?pak moshengiq
ОтговорИзтриванеi kvi sa tezi kurvi deto mi izlizat kato vlqza v a1.
ОтговорИзтриваненомерът на технищите
ОтговорИзтриванеЗдравейте получих смс че някой ми е звънял, но номер няма как да проверя
ОтговорИзтриванеМожете да отидете в някой от магазините на A1 и да им зададете същия въпрос. ;)
ИзтриванеПичка ви майна и боклучавата телевизия ебана
ОтговорИзтриванеЕее така се получава
ИзтриванеЗдр за какво сумата по договора мие 100 лв а сага платих 1.80лв
ОтговорИзтриванеЩе ви напиша същото, което написах и по-горе - можете да отидете в някой от магазините на A1 и да им зададете същия въпрос. ;)
ИзтриванеТрудно, многогежкоедаразчиташнаА1, сякашсанаДфугияКрайнаСвдта.
ОтговорИзтриванеГ-жо Гергова, не знам дали ще прочетете този коментар, но видях писмото, което сте ми написали и ви казвам, че с нищо не мога да ви помогна. Аз не работя за А1, затова ви моля да се обърнете директно към тях - по телефона или в някой от магазините им. Ето какво сте ми написала:
ОтговорИзтриване"Втори месец ми начислявате 5 лв.допълнителна услуга.За какво е това,аз не съм я заявявала.Моля да ми бъде прекратена този вид услуга."
Г-жо Джорова, не знам дали ще прочетете този коментар, но видях какво сте ми написали и ви казвам, че с нищо не мога да ви помогна. Аз не работя за А1, затова ви моля да се обърнете директно към тях - по телефона или в някой от магазините им.
ОтговорИзтриванемогали да си прекратя договора с а1 ако отида директно на кукуш 1.
ОтговорИзтриванеНямам никаква идея дали можеш да си прекратиш договора с А1, ако отидеш директно в централния им офис на ул. „Кукуш” 1.
ИзтриванеЗащо първо не опиташ да си прекратиш договора в някой от обикновените магазини на А1 преди да отидеш в централния им офис?
Ако откажат да ти прекратят договора можеш да отидеш в Комисията за защита на потребителите, за да се консултираш с тях и чак след това да отидеш в централния офис на А1.
https://www.kzp.bg/kontakti
Към кого да се оплача от една служителка на А1?Днес се опита да ме измами .
ОтговорИзтриванеЗащо не се оплачете на *88?
ИзтриванеИма ли тук някои от А1 за да задам въпрос ???
ОтговорИзтриванеВ този блог няма служители на A1.
ИзтриванеИскам да питам ,защо към сметката са ми добавени 5 лв. за някакъв СМС ?
ОтговорИзтриванеМоже да не е обикновен смс, а ммс или текста в смс-а да е бил твърде голям и да те е таксувал като за 10 смс-а. Или смс-а може да е бил към номер, който да те е таксувал с 5 лв. Отиди в някой от магазините на А1 и питай.
ИзтриванеЗдравейте много ми е нервно днес имам Интернет пакет писна ми през 15 дена да плащам преди 17 дена платих 42лв. Днес отидох няма и месец 39лв.аз питам тези от а1 нямат ли стандарна такса големи обирджии са ,почнахме с 24лв.най скоро ще закръглят на 50лв няма нито един телефон моля ако знае някой да ме ьпътва благодаря ви
ОтговорИзтриванеСигурно имате договор - прочетете си го. Или се обадете на А1 и ги питайте по какви цени ви тарифират. Телефоните са написани на сайта на А1:
ИзтриванеТел: *88 и +35988123 (от други мрежи и роуминг)
Или отидете в някой от магазините на А1 и питайте.
От 2 месеца получавам фактури с таксуване на SMS по 5 лв допълнителни услуги спец. тарифа.Не мога да се свържа с оператор защото вече няма такава услуга.Как да постъпя да разбера каква е тази спец тарифа и да я махна.
ОтговорИзтриванеСпоред мен трябва да отидете в някой от магазините на А1 и да питате.
ИзтриванеМного лъжи,много изнудване и много кражби.
ОтговорИзтриванеОт преди 3 месеца ми изтече договора с А1 и се прехвърлих на друг оператор,но вече трети месец получавам съобщенията,че трябва да платя сумата по договора ми с А1.
Подготвих жалби с копие до телевизии и медии ,защото ми писна да ме рекетират тези мошеници. А бях техен дългогодишен клиент.
Ще ги съдя и ще ги направя да резил.
Преди да отидеш в съда има Комисия за защита на потребителите - подай жалба там:
Изтриванеhttps://www.kzp.bg
Страхотна статия! Изчетох коментарите с интерес. Много хора около мен също имат проблеми с гореспоменатия оператор.. Ние преди време ги сменихме с Виваком и сме по-доволни.
ОтговорИзтриванеЕкип https://rakodelie.bg
А относно КЗП - трудна и тежка процедура. Много често изобщо нищо не се случва... И оттам минахме..
ИзтриванеЕкип www.rakodelie.bg
Добре Дошли в БълХария ! Ебете се по гъза ! Не можете само кажете, ние от А1 с удоволствие ще го направим !
ОтговорИзтриване