biggeorge Lyrics

понеделник, 28 октомври 2019 г.

Как да се свържете с оператор на А1 през номер *88?

Как да се свържете с оператор на А1 през номер *88?


Телекомуникационният оператор А1 е променил услугата за връзка с оператор на клиентския номер *88 и възможността за връзка с оператор на практика е по-трудна отколкото преди.
При набиране на номера, който от години е познат на всички абонати на мобилния оператор, клиентите получават достъп до предварително записани указания, но от опциите на главното меню е изчезнала възможността да се изчака свързване с оператор.
От A1 казват, че:
"За по-голямо улеснение на нашите клиенти, A1 направи промяна на менютата на телефона за обслужване *88 през септември 2016 година, така че да може всяко обаждане да се насочи предварително към специално обучени наши сътрудници за всяка услуга, която предлагаме.
Затова в началното автоматично меню на *88 се предлагат опциите:
- за проверка на сметка (чрез тонално избиране на 1);
- за получаване на оферти или включване на нови услуги (чрез тонално избиране на 2);
- за въпроси за мобилни услуги и роуминг (чрез тонално избиране на 3);
- за въпроси за TV услуги и домашен интернет (чрез тонално избиране на 4);
- за въпроси свързани с Prima карти (чрез тонално избиране на 5).
Ако клиентът задължително иска да разговаря с представител на компанията, той има възможност за директна свързване с наши сътрудници чрез тонално избиране на 9, след избор на всяка от тези опции.
Чрез натискане на 6 в основното меню клиентите пък могат да получат по-подробна информация за всеки един от по-горе изброените опции, за да могат да направят правилен избор."

Т.е. ако искате да се свържете с оператор на A1, първо от главното меню на *88 трябва да изберете коя опция е вашата и второ да натиснете 9.

От сайта на мобилния оператор можете да разберете, че начините за връзка с A1 са два:
По телефона:
- Денонощен център "Oбслужване на клиенти" на телефон *88 - За клиенти на мобилни услуги;
- От външна мрежа и в роуминг на телефон +359 88 123 - За връзка с Центъра на обслужване на клиенти от всички останали мрежи и за клиенти в Роуминг.;
- Смартлиния на телефон +359 88 1881 - За специализирана консултация за Вашия смартфон или таблет. Може да се избира само от клиенти на А1 в България;
По електронен път:
- E-mail - Можете да пишете на customerservice@a1.bg;
- Онлайн чат;
- А1 Видео помощник.
----------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Мтел промени услугата *88, връзка с оператор вече е невъзможна

30 коментара:

  1. Някой не се ли е сетил, след толкова безполезни писаници, да опише тези шибани *88 черно на бяло, та да не се пуля 2 часа докато се добера до това, което ми е необходимо! Или това влиза в десетките тъпи трикове за измъкване на по-вече стотинки...(:(:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В статията по-горе съм описал опциите на номер *88.
      Дано информацията да ти бъде полезна. :)

      Изтриване
  2. Нужен е просто телефон, не излишна информация!

    ОтговорИзтриване

  3. телефони безполеэни. на 1.11 около19 немога да се свържа.
    връэка със сащ е нередовна. има и няма. по скйп е същото,а плащам до кога?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оплачи се в Комисията за защита на потребителите.

      Изтриване
  4. Какви са тези начисления от ДДС върху сумата която плащам като предварително се разбрахме за месечна такса от 30 лв а сега всеки месец ми идва 35 лв.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Данъкът върху добавената стойност (ДДС) е косвен данък. С него се облагат продажбите, като в крайната фаза се плаща от потребителите на стоката или услугата. В България ДДС е 20 %.

      Изтриване
  5. От една седмица телевизия ми е цифрова и много лошо работи дали е от предаването или проблем със картата незнам към кого да се обърна към А1 съм дайте ми съвет

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обади се на А1 и ги питай защо имаш проблем, къде е проблема и как да го решиш?
      Ако трябва да дойдат техници и да ти оправят телевизията.
      Все пак си плащаш за услугата!
      https://www.a1.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas

      Изтриване
  6. Здравейте!Купих си мегабайти които не мога да исползвам.Не знам защо.Ходих до офис на а1,но ми казаха ,че с прима картата не могат да ми помогнат и работят само с клиенти на сметка и трябва да се свържа с оператор за да си реша проблема.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм ходил в офис на A1. Там могат да ти съдействат за решаването на проблема ти, но не желаят. Затова те карат да се обадиш на оператор, защото обаждането ще се таксува, а помощта в магазина е безплатна. ;)

      Изтриване
  7. Докога няма да има интернет и телевизия в кв.Хаджи Димитър бл.200. Вече 4 дни не може да се исползва ваш широко рекламиран интернет. Как ще се таксува тази услуга?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защо не се обадиш на *88 и да сигнализираш, че имаш проблем?

      Изтриване
  8. Здравейте вече 24часа не ми се активира картата която я съм я взел казаха ми 1 ден и се активира оше нищо...

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна публикация, браво! Поздравяваме Ви!





    VISEO team www.W-SEO.com

    BedenBogat.com team www.BedenBogat.com

    ОтговорИзтриване
  10. Тарифата на месец ми е 15 лв бях си купил Интернет 2, 3 пъти и ми стана 69 лв ок платих я със 1 месец и половина сметката ми е спряна и не са ми я пускали през този месец и половина сега ми е 150 лв при положение че сметката ми е спрена как така съм направил 150 лв А1 да ви еба майката крадлива няма да ви платя една стотинка

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-добре отиди в някой от офисите на А1 и ги питай защо сметката ти е 150 лева.
      Ако трябва прекрати си договора или се откажи от част от услугите, за които си абониран.
      Ако не си платиш сметката може да те осъдят и да те дадат на частен съдебен изпълнител, а това е лошо.
      Сигурен съм, че не ти трябват такива проблеми.

      Изтриване
    2. Браво приятел .как да си намерим правата

      Изтриване
    3. Обърни се към Комисията за защита на потребителите.
      Подай жалба срещу мобилния оператор, с който имаш проблем.
      Сайта е:
      https://kzp.bg

      Изтриване
  11. Отказах се от домашен телефон при подписване на нов договор с А1.Удържаха ми 90 лв и ми казаха,че ще ми ги върнат, когато върна телефона. Върнах го, но вместо да ми върнат удържаните 90 лв, днес са ми удържали още 90 лв.
    Към кого да се обърна, за да ми върнат дължимите суми?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обърни се към Комисията за защита на потребителите.
      Имат офиси във всеки областен град.
      https://www.kzp.bg/kontakti

      Изтриване
  12. Днес ходих в офис на А1 да видя какви са тези стари неплатени сметки на друг номер.Оказа са ,че преди 12 години съм ползвала номера и имам неплатена сметка,която съм сигурна ,че е била платена.Въпросът ми е следния: Какво общо има сегашния ми номер с неплатената от преди 12 год.сметка,че ми се блокира номера( сегашния) ,който ползвам отпреди 12 год.и съм изряден платец?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 12 години е много дълъг срок за търсене на неплатени сметки.
      Давностният срок е 3 години.
      Ето прочети тук:
      https://milovanov.bg/vaprosi-i-otgovori/view/2851-neplatena-smetka-kam-mtel
      Най-добре се обърни към Комисията за защита на потребителите и се оплачи от мобилния си оператор.
      Имат офиси във всеки областен град.
      https://www.kzp.bg/kontakti

      Изтриване
  13. Здравейте.Получих съобщение от А1,за неспазване на политиката за справедливо ползване.Живея в Гърция и планът ми е безплатно към всички мобилни оператори и стационарни телефони в България и 9 GBt интернет.Всички сметки към А1 са платени,не ползвам интернета му,а разговорите с България са символични.Защо ми пращат предупреждения,че са ми останали 11480 MBt и че след 14 дена почва да тече друга цена за обажданията?Честита първа пролет между другото!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита първа пролет и на вас.
      Между другото аз не работя в A1 и нямам отговор на всички въпроси свързани с този оператор. :)
      Ако имате време и желание прочетете тези две статии:
      1. Неправомерно използване на роуминг услуги в ЕС/ЕИЗ
      https://www.a1.bg/eu
      2. Политика за справедливо ползване в ЕС/ЕИЗ и други страни
      https://help.a1.bg/roaming/fair-use-policy/most-important
      Накратко казано телефонът ви е бил извън територията на България прекалено дълго време, нарушила сте правилата за роуминг и мобилния оператор го е установил.
      В резултат на това сега ще се промени тарифния ви план за мобилни услуги и Интернет.

      Изтриване
  14. az iskam da popitam kak moje da se svurjesh s operator na posochenite nomera?pak moshengiq

    ОтговорИзтриване
  15. i kvi sa tezi kurvi deto mi izlizat kato vlqza v a1.

    ОтговорИзтриване
  16. номерът на технищите

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте получих смс че някой ми е звънял, но номер няма как да проверя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можете да отидете в някой от магазините на A1 и да им зададете същия въпрос. ;)

      Изтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!