biggeorge Lyrics

неделя, 1 февруари 2015 г.

Мостовете на Медисън / The Bridges of Madison County

Мостовете на Медисън / The Bridges of Madison County



Всичко по-малко от тази любов е просто загуба на време!
Господи, моля те, дай ми я!
И в момента, докато пиша това плача, защото знам, че живота ми няма да бъде изживян истински и пълноценно без да обичам с цялата си душа и сърце.
А ако тази обич бъде взаимна няма да съм живял напразно.
Искам като умирам един ден и се обърна назад да не съжалявам за нищо.
Пропилявам времето си, а то е толкова малко и свършва толкова бързо.
Най-жалкото е, че сърцето ми е пълно, а няма на кого да дам обичта си и никой не я иска.
Днес пиша списъкът на желанията си и започвам да го изпълнявам преди живота ми да е свършил:
1. Да обичам и да бъда обичан.
2. Да бъда щастлив.
3. Да обиколя света.
4. Да не съжалявам за нищо.
5. Да бъда човек въпреки всичко и всички.
6. Да не загубя себе си.
7. Да променя света.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!