biggeorge Lyrics

неделя, 22 февруари 2015 г.

Простете ...

Простете ...
Ако съм ви обидил или наранил с нещо!

=====================Цитат=====================
Днес Православната църква отбелязва Прощалната неделя, наречена още Прошка. Денят е отреден, за да простим един на друг грешките си от изминалата година. На празника по-младите посещават по-стари роднини и близки, за да им да поискат прошка и целунат ръка. Според традицията по-възрастен не може да иска опрощение от по-млад член от семейството.
Празникът се отбелязва всяка година 7 седмици преди Великден, винаги в неделя и преди началото на Великденския пост. Днес пряко в ефира на БНТ2 от столичния храм “Преображение Господне” в квартал “Лозенец” се излъчи Неделната божествена света литургия. Предаването на неделната литургия става традиция и ще може да се гледа веднъж месечно в ефира на обществената медия.
==============================================
Днес е ден за прошка!
Простете ми ако съм ви обидил или наранил с нещо, не е било нарочно.
Понякога дори и без да искам ръся глупости и хората ми се обиждат все едно съм го направил умишлено.
Е, днес е дянат, в който мога да поискам прошка за злодеянията си.
Вие поискахте ли прошка и от кого?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Простете ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!