biggeorge Lyrics

неделя, 22 февруари 2015 г.

Лудостта!

Лудостта!
Как да я открием?

Чудя се нещо от известно време ...
Има ли начин да се разбере дали един човек е луд?
Някакъв психологически тест може би?

На бившата си работа съм обслужвал клиенти с шизофрения и психични разтройства, но не разбирам как точно са им ги открили тия заболявания.
Чудите се защо питам?
В последно време някои от познатите ми(нито един от тях не е медицински специалист) се опитват да ме убедят, че нещо с мен не е наред.
Не знам дали са прави, но започнах да се замислям.
Ако съм луд защо не върша лудории?
Ако съм нормален защо ми казват, че съм луд?
Да звънна ли на най-близката психиатрична клиника и да ги повикам да ме приберат, или да си сменя познатите?
Или просто да изчакам лудостта ми да се прояви и тогава да предприема мерки?
Или след като не съм очебийно луд да си трая и да си налягам парцалите?
Но нали първата стъпка към излекуването е признаването на проблема и предприемането на мерки за решаването му?
Какво да правя?
Или нищо да не правя?

Не знам, вече и аз се обърках.
Между другото не си говоря сам, не ми се привиждат или причуват неща, не съм виждал извънземни.
Не се чувствам по-различно от преди или по-различен от останалите хора.
Единствено обичам да досаждам, но това си го правя откакто съм се родил, следователно е производствен дефект.
Хубавото е, че в последно време ограничавам потока от глупости и гледам да не преча на никого с присъствието си.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Лудостта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!