biggeorge Lyrics

петък, 6 февруари 2015 г.

Секс с непознат/а!

Секс с непознат/а!
Правили ли сте?

Прочетох този пост на Перси и преди да успя да му отговоря темата беше заключена.
Много животинско ми се струва да срещнеш някого в автобуса, да му се натиснеш по най-бруталния начин и като тръгнеш да слизаш да му дадеш знак, че искаш да слезе с теб, за да правите секс.
Поведението на жената от историята на Перси ми изглежда доста първично.
Кой прави секс по този начин - с първия срещнат?
Изключвам проститутките - на тях това им е работата.
На мен подобно нещо като описаното от Перси не ми се е случвало, но в подобна ситуация мисля, че няма да проявя активност.
Не ми се струва нормално да си вкарвам пениса в някоя без дори да знам името й или единственото, което знам да е името й.
Дори ако получа подобно предложение ще ми се стори нагласено, като сценка от скрита камера.
Според мен сексът е украсата върху тортата, а самата торта е връзката между двамата души.
В гореописаната история главната героиня е изяла продуктите за тортата още в магазина.
Правили ли сте секс с напълно непознат/а?
Къде, как и защо го направихте?
Съжалявахте ли след това, доволни ли бяхте или не се замислихте изобщо?

Ето Перси съжалява, че не е слязъл от автобуса ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Секс с непознат/а!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!