biggeorge Lyrics

четвъртък, 29 януари 2015 г.

Просяците ...

Просяците ...
Пред хипермаркетите и по улиците!

Искам да ви питам нещо:
Пред хипермаркетите във вашия град има ли просещи хора, които искат да ви върнат количките, за да вземат стотинките?
Вие давате ли им ги или отказвате?
Какво е отношението ви към просещите хора?
Благосклонни ли сте или ви дразнят?

Онзи ден ми поискаха петте стотинки от количката и аз ги дадох, но ме подразни наглостта, с която го направиха - все едно съм им длъжен с нещо.
Затова като се прибрах в нас се качих на тавана и намерих 20 стотинки от 1989 г., които снощи използвах, за да пазарувам с количка.
Паснаха на процепа на количката за 50 стотинки.
Е, тези стотинки вече няма как да ми ги вземат, затова смятам и за напред да си ги ползвам.
А веднъж на улицата едно момче ми поиска стотинки.
Попитах го за какво са му - той каза, че му трябвали, за да си купи вафли.
Аз му отговорих, че и аз искам да си купя вафли, ама няма с какво.
Не ми е приятно да просят от мен.
Работа има - само да ти се бачка.
Пари можеш да изкараш, но достойнството загубиш ли си го - свършен си.
Не съм богат, напротив, но никога за последните 25 години не съм просил.
А вие просили ли сте?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Просяците ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!