biggeorge Lyrics

неделя, 19 август 2018 г.

Не си купувайте туристически обувки Crivit, защото Lidl България продават боклуци!

Не си купувайте туристически обувки Crivit, защото Lidl България продават боклуци!




Преди десетина дни в Lidl България имаше промоция на туристически обувки Crivit.
Струваха САМО 45 лева.
На 9 август 2018 г. станах още в 07:30 часа сутринта.
По най-бързият начин се придвижих до Lidl в моя град.
В 08:15 часа бях в магазина, а на щанда със туристическите дрехи и обувки вече имаше тълпа.
От рафта с обувки взех два чифта - един номер 42 и един номер 43.
Пробвах и двата и се оказа, че номер 43 ми стават.
Отидох на касата и ги купих.
Купих си туристически обувки Crivit.
Каква глупост от моя страна!
Когато започнах да ги нося оказа, че задната част на подметките на обувките са повдигнати.
Така при всяка крачка ходилата ми се пързалят напред.
От цялото това ходене и пързаляне ми се подбиха краката.
Вече 10 дни нося тези обувки и болките в краката ми са нечовешки силни и неприятни.
Но понеже дадох 45 лева, които не мога да си получа обратно се налага да нося скапаните, боклучави туристически обувки Crivit.
Скъпи читатели, искам да ви предупредя:
Не си купувайте туристически обувки Crivit, защото Lidl България продават боклуци!
Не знам какъв контрол оказват при производството на тези обувки, но явно при моя чифт са направили лек пропуск.
Сега на мен ми остава да се мъча, докато нося скапаните скапаните, боклучави туристически обувки Crivit, а вие мислете добре преди да си купите нещо от хипермаркета до вас.
Това, че една стока е на промоция и е с намалена цена не значи, че е хубава и качествена.
Най-гадното е, че в същата седмица, в която в Lidl България имаше намалени туристически обувки Crivit в Lidl Германия също имаше намалени маратонки.
Само че в България скапаните, боклучави туристически обувки Crivit струваха 45 лева, докато в Германия маратонките струваха 20 евро, т.е. 40 лева.
Хващам се на бас, че в Германия маратонките са с много по-високо качество от обувките в България.
В Германия стоките са по-евтини и по-качествени, а в България са по-скъпи и по-некачествени.
Но това е нещо нормално - ние в България сме второ качество хора, затова заслужаваме да носим боклуци.
Европейският съюз обеща, че ще изравни стандарта на стоките във всички страни, но това явно не се е случило все още.
За 45 лева щях да си купя страхотни маратонки от пазара, но аз глупака реших да се доверя на Lidl България.
Това няма да се повтори.
Никога повече няма да си купя обувки от Lidl България.



П.п.: Това, което съм написал не е антиреклама.
Просто съм описал собствените си мъки, болки и страдания.
Добре, че не си купих нищо друго от Lidl, че щях да се прецакам тотално.

7 коментара:

  1. Купи си Lowa за 400лв и няма да имаш проблеми, смешник изклатен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изклатена е майка ти а пръкналото се недоразумение е синът и. Човекът споделя,какво е качеството на обувките, двойните стандарти в ЕС и прецаквацията в кочината. Ако работиш за 500лв. на месец и си купиш цървули от 400лв., оная работа ли ще ми ядеш, не всички работят за 5000лв.

      Изтриване
  2. И защо не можете да си получите парите обратно
    Тъпа ли сте

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм тъп, но няма как да си получа парите обратно, след като на обувките външно им няма нищо. Проблемът е вътре в тях. Много трудно се доказва некачествено изработен продукт, в случая обувки. :(

      Изтриване
  3. "Човекът споделя,… "


    То пък един човек … мрънкало!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Може ли нещо да не ви е удобно и да го носите не ви разбирам

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не може да дадеш пари за нещо и после да не го ползваш.
      Когато разполагаш с ограничени средства не можеш хвърлиш чисто нови обувки на боклука.
      Дори и обувките да са неудобни трябва да се ползват.
      Другият вариант е да бъдат изхвърлени и да се купят нови.
      А какво ще стане ако и новите обувки са неудобни?
      И тях ли ги хвърляме на боклука?
      Преди 20 години си бях купил зимни боти от "Devil и Angel".
      Подметката беше куха, разделена на малки квадратни клетки.
      Точно под петата клетките започна да се чупят и обувките станаха супер неудобни.
      Носих ги 3 месеца и когато станаха неизползваеми ги изхвърлих.
      От тогава не съм купувал обувки с куха подметка.
      Стига да не се повтаря многократно, всяка грешка носи опит. :)

      Изтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!