biggeorge Lyrics

четвъртък, 8 юни 2017 г.

Камериерка в Швеция е ритната от българин!

Камериерка в Швеция е ритната от българин!




Да си представим следната ситуация.
Отишъл съм на почивка в Швеция и там в хотела съм се напил като свиня.
После съм си взел багажа и минавайки покрай една камериерка пияната ми глава ми е казала да я ритна в главата.
Направил съм го.
Арестуван съм, но шведите са решили да ме освободят от отговорност, за да не обидят българския народ и българските туристи.
За да стане по-интересна историята шведската камериерка е българска гастербайтерка.
Възможно ли е това да се случи наистина?
Колко робско трябва да е мисленето ни, за да сме готови да освободим от отговорност един шведски хулиган?
При положение, че самите шведи не толерират подобно поведение защо ние го правим?
И защо накрая тези, които говорят глупости все остават не разбрани?

Валери Симеонов не беше разбран правилно за майтапчийските снимки в конлагерите на Третия Райх.
Благой Рагин не беше разбран правилно за шведския турист и българската камериерка.
Изобщо голямо неразбиране пада в последно време.
Срам ме е от поведението на Рагин!
Срамота е!
Добре, че подаде оставка.
------------------------------------------------------------------
Източник: Камериерка в Швеция ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!