biggeorge Lyrics

събота, 15 октомври 2016 г.

Моите стихотворения 16: Врабче

Врабче

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

1
Обичам пролетта
Студът за мене е ужасен
Живея с мисълта
За тоз сезон прекрасен

2
Цветя цъфтят
Очаквам топлината
Птичките летят
Синеят небесата

3
Политам с ятото
Небето е безкрайно
Обичам лятото
Което е нетрайно

4
После идва есен
Студът отнема топлината
Спира птичата ми песен
Мрак превзема светлината

5
Листата пожълтяват
Свивам се под стряхата
Плодовете падат
А аз си сменям дрехата

6
Накрая идва зима
Сняг вали по мойта човка
Спи ми се за двама
Но туй е на студа уловка

7
Стоя на клонка в тишината
И чакам пролет да довтаса
Дали ще дойде аз не знам
Тук съм си съвсем сам

8
Чувствам, че замръзвам
И пролет няма да дочакам
Последен полет дръзвам
Но падам на земята

9
Усещам, че това е краят
Котките не ще се маят
Къде сте братчета-врабчета?
Бъдете с мене за утеха

10
Но сам съм и умирам
Идва бавно Тя
Да дишам бавно спирам
Погалва ме Смъртта

11
Дете залива ме с вода
Приятна мокра топлина
Събуждам се и литвам
Пролет, де си, идвам

12
Скривам се в една градина
И чакам търпеливо
Зимата да си замине
И всичко пак да стане живо

13
Тогава крилете ще разперя
От студа не ще треперя
Ще литна в небето
С благодарност към детето

15.10.2016 г.
------------------------------------------------------------------------
Източник: Врабче

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!