biggeorge Lyrics

сряда, 8 септември 2010 г.

Ти,който четеш това - знай,че те обичам!

 Ти,който четеш това - знай,че те обичам! 
(есе)

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)


    Тази вечер(на 01.08.2009 г.) гледах по Нова телевизия един филм - "Бягство от затвора:Последното бягство" ... много хубав сериал беше и е жалко,че свърши.
    В края на филма Майкъл Скофийлд(Уентуърт Милър) каза в прощалния си видеозапис към близките си едно нещо,което ми направи голямо впечатление:
    "Има много начини да кажеш какво изпитваш към някого - цветя,хартиени жерави и др.,но има само един директен начин.Сега искам да ви го кажа точно така:Обичам ви!Обичам ви много!".
    Цитирам думите му по памет(каквото запомних) и въобще не съм точен(аз не си водя записки на репликите на героите в филмите,които гледам :грин: ),но смисъла беше 100% същия.
    Това,което той каза ме накараха да се замисля ... понякога един филм може да те наведе на доста странни размисли ...
    Колко често казваме на близките си,че ги обичаме?!?
    Колко пъти вместо да кажем едно простичко "Обичам те" ние казваме:"Лиспваш ми!" или "Радвам се да те видя",или "Пожелавам ти здраве и много късмет".
    Е,понякога като кажем "Обичам те" и се получават малко странни реакции. :хи – хи:
    Веднъж казах на едно момиче:"Мисля,че те обичам!",а тя ми отговори:"А,обичаш ли ме ... не може да ме обичаш,как така ме обичаш,защо ме обичаш ... !?!?!". :ха – ха:
    Беше много забавен момент! :грин:
    Тя и до сега ме гледа малко особенно,очаквайки пак да изръся нещо такова! :кис – кис:
    А ако кажем само двете думички "Обичам те" можем да направим хората много по - щастливи,отколкото ако им дадем богатства или слава!
    Мисля си ... с какво би се задоволила една човешка душа - с близост,с привързаност,с нежност,с обич!
    Дори и това да е достатъчно в комерсиалното време,в което живеем ... трябва да кажеш какво изпитваш,а не да си мълчиш!
    Ето един пример за глупостта на хората,т.е. мен  :
    Имаше едно момиче ...
    Тя беше ... e по - малка от мен със седем - осем години - възрастова разлика,която ме спираше да бъда активен към нея!
    Все ми се струваше,че е малка,но явно съм бъркал!
    Аз редовно си говорех с нея,но в един момент усетих,че ми харесва повече от чисто приятелските взаимоотношения,които имахме.
    И какво направих!
    Казах ли й:"Обичам те!",когато имах тази възможност?!?
    Тц!Не!Ядец! :тъпо копеле:
    Вместо това й казах:"Много ми е хубаво да си говоря с теб!". :полуидиот:
    Тя отговори:"На мен също ми е много приятно да си говоря с теб!".
    Ако има Нобелова награда за тъпота и малоумие аз ще я печеля всяка година,докато съм жив! 
    Мисля(аз така си мисля,може и да бъркам!),че и тя имаше повече от приятелски чувства към мен,обаче ... и тя не ми каза какво изпитва(ако изобщо е изпитвала нещо!).
    След това аз изпростях веднъж,както само аз си мога(изцепих се по - яко,отколкото слон с разстройство би го направил!) и постепенно се отдалечихме един от друг и ... така!
    И това стана през януари - февруари 2009 година,а аз още се чувствам кофти и се чудя ... ако й бях казал какво изпитвам към нея ... дали нещата щяха да случат по друг начин.
    Учителката ми по История казваше:"Не мисли за това,което е можело да стане!Това,което е станало е обекта на нашето внимание,защото това е Историята!Всичко останало е фантазия!".
    И аз знам,че не бива да се съжалява за нещо вече минало,за нещо вече пропуснато!
    То е в миналото!
    Но не мога да спра да се чудя какво щеше да стане,ако й бях казал двете прости думички:"Обичам те!".
    Майкъл Скофийлд(Уентуърт Милър) е прав!
    Трябва да казваме на хората,които обичаме директно в очите какво изпитваме!
    Няма нужда да се крием зад думи и жестове!
    Ние,Хомо Сапиенс,не сме телепати(все още)!
    Ако искам някоя да разбере какво си мисля,най - добре ще е да й го кажа,а не да се надявам,че ще схване сама!
    След като изгледах филма ми хрумна една мисъл и искам да я напиша тук:
    "Ти,който четеш това - знай,че мнoгo те обичам!"
    Не мога да кажа на всички хора,които обичам какво изпитвам,може би защото вече не мога да се свържа с тях(дали заради Смъртта,дали заради разстоянието,дали заради неизяснени противоречия!),но съм сигурен,че някой ден посланието ми ще достигне до тях в тази електронна Вселена,наречена Интернет!
    Аз като някакъв виртуален корабокрушенец хвърлям "послания в бутилка"!Ха - ха - ха! 
    Чудя се дали някой друг би се присъединил към моето послание!
    Може би то е доста безсмислено!
    Може би хората,които обичам знаят какво изпитвам към тях!
    Може би не им пука!
    А може би във времето,в което живеем любовта и думите "Обичам те" вече нямат място!
    Не знам ... 
    Замислете се ...
    Колко често казвате "Обичам те"?
    Колко често ви казват "Обичам те"?
    Кога за последно казахте "Обичам те"?
    Кога за последно ви казаха "Обичам те"?

    ...
    Ти,който четеш това - знай,че те обичам! 
    ...

    Силвия Кацарова - Обичам те

01.08.2009 г. - 02.08.2009 г.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реалносъществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели на есето!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник:Обичам те!Обичам те много!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!