biggeorge Lyrics

сряда, 19 юни 2019 г.

Подсвиркване!

Подсвиркване!
Как бихте реагирали вие, ако някой подсвирква след вас?

Днес ми разказаха как две млади жени са подсвирквали след мъж.
Върви си мъж по улицата, разминава се с тях и зад гърба му те подсвирквали.
Човекът си продължил по пътя, защото имал работа за вършене и нямал време да се занимава с тях.
Пък и какво е щял да им каже?
Да се занимава с две шматки никога не е добра идея.
Това може да причини системни неприятности.
Честно да си призная това поведение ми идва малко в повече.
Аз не съм подсвирквал след жени, дори и да ми се е искало.
Покрай тази история в мен възникнаха няколко въпроса, на който могат да отговорят само форумните капацитети:
Откога жени подсвиркват след мъже?
Чувал съм за такива случаи от мъже към жени и знам, че е форма на сексуален тормоз, но за пръв път чувам жени да правят същото зад мъж.
Това ли е еманципацията?
Това ли са равните права между мъжете и жените?

Според мен равенството между двата пола не е в това жените да тормозят мъжете, както някои мъже тормозят жените.
Равенството между двата пола е жените и мъжете да имат равни права и задължения.
Как бихте реагирали вие, ако някой подсвирква след вас?
Въпросът засяга всички възможни комбинации - мъж след жена, жена след мъж, жена след жена, мъж след мъж.
Ще ходите ли да се занимавате с подсвиркващия човек или ще си продължите по пътя?
И какво е следващото, което жените ще започнат да правят като мъже - примерно да бият, да изнасилват, да използват позицията, която са заели, за да тормозят подчинените си и т.н.?

------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Подсвиркване!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!