biggeorge Lyrics

сряда, 14 октомври 2015 г.

Ти хипстър ли си?

Ти хипстър ли си?
Или не си?

В едно клипче споменаха думата "хипстър".
Не разбрах за какво говорят.
Помислих си, че искат да кажат хипар, ама по друг начин.
След това чух по телевизията за "хипстърите" и пак не ми стана ясно какво точно имат предвид.
Накрая реших да ровна в Интернет и намерих информация в Уикипедия.
-----------------------------------------------------------Цитат-----------------------------------------------------------
Хипстър (от англ. - hipster) е термин, който дефинира съвременното схващане за субкултура, съставена от индивиди със средна възраст от 17 до 30 години, които често принадлежат към средната класа, различават се с независим начин на мислене, антиконформисти по поведение, деятели на контракултурата, почитатели на съвременното изкуство, почитатели на локалната инди рок музика.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
От там се озовах в Уебкафе.
-----------------------------------------------------------Цитат-----------------------------------------------------------
Хипстър е колективно название на модерните млади хора от градската среда. И тук вече става трудно - названието е колективно, но течението е строго индивидуалистично. Най-коректно би било определението на хипстърството като контракултура. Хипстърството се противопоставя на всичко, което се отнася до масовия вкус и комерсиалното.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
От всичко написано започвам да си мисля, че "хипстър" е нещо като бунтар.
Иска да се бори срещу системата, ама в крайна сметка системата го преборва.
Не знам защо, но на мен хипстърът ми изглежда като капиталистическа версия на дисидента.
И така хипстъри ли сте?
Целенасочено ли еволюирахте от обикновен човек до хипстър или просто така ви дойде отвътре?
Някой около вас хипстър ли е?
Как го приемате?

Ако съдим по горните две статии аз съм хипстър.
Ама не е сигурно.
Може и хипар да съм.
Ей-и-и, направо сън не ме хваща от притеснение хипстър ли съм или не съм.
В крайна сметка хипстърството не е ли обикновено парадиране?
Един вид модерен начин да се направиш на интересен, ако няма с какво друго.
Мисля, че надписът под снимката казва всичко:
"Отнема много усилия, за да изглеждаш така сякаш не ти пука."


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Ти хипстър ли си?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!