biggeorge Lyrics

неделя, 25 май 2014 г.

Гласувахте ли?

Гласувахте ли?
Няма значение за кого - важното е да се гласува!

Събудих се в 07:30 от звъна на алармата на телефона.
Станах, облякох се и тръгнах към избирателната секция.
По пътя видях едно охлювче пълзящо по тротоара - наведох се, взех го и го хвърлих в тревата на една градинка, да не го стъпче някой.
Това не е агитация, нито нарушаване на тайната на вота, но който е достатъчно умен сам може да се досети за кого съм гласувал.
Отидох в моята секция.
Дадох си личната карта и ме намериха в списъка с избиратели.
Откъснаха ми бюлетина от кочана и ми я сгънаха на две.
Сложиха ми печат и ми я дадоха да гласувам.
Влязох в тъмната стаичка и направих каквото трябва, за да ми е валиден гласа.
След това излязох, сложиха ми втори печат и ми откъснаха контролния номер.
Пуснах си бюлетината в урната и при падането на дъното тя се разтвори, при което жената с печата от комисията видя за кого съм гласувал.
Не, че ми пука, де, ама не е редно.
Подписах се на списъка и си взех личната карта.
Прибрах се в нас и сега ще си лягам да поспя, че не е нормално в неделя да станеш толкова рано.
Гласувахте ли?
Няма значение за кого - важното е да се гласува!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Гласувахте ли?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!