biggeorge Lyrics

понеделник, 19 май 2014 г.

Отказ от Интернет!

Отказ от Интернет!
За или против?

От известно време насам обмислям идеята да се откажа от Интернет завинаги.
Колебая се между изтриване на всичката ми дейност онлайн или зарязване на нещата такива каквито са.
Усещам, че не мога повече да бъда тук.
Интернет не ми донесе нищо хубаво.
Само страдания, мъки и печал.
Честно да си призная съжалявам, че купихме компютъра.
Преди бях по-щастлив.
Мисля, че имах прекалено големи очаквания от Интернет и понеже не се сбъднаха сега съм разочарован.
Уморих се от помия, от обиди, от заплахи, от омраза, от спам, от лъжи, да бъда ням зрител на чуждото "щастие", да говоря, а никой да не ме разбира, уморих се дори от умората.
Искам почивка, но истинска - да изключа компютъра и никога повече да не го пусна.
Не знам какво да правя, не знам дали има смисъл да продължавам да съм тук.
За какво да оставам в Интернет?
Това звучи като: "Защо съм се родил на този свят?".
Да се откажа ли от Интернет?
Вие бихте ли го направили?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Отказ от Интернет!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!