biggeorge Lyrics

четвъртък, 19 декември 2013 г.

Моля ви, не ми давайте съвети!

Моля ви, не ми давайте съвети!
Защото при мен те имат лош ефект!

В събота смятам да си купя нов телефон.
Не е нещо скъпо - струва 55 лева и няма някакви засукани опции.
В една тема Алекс ми каза като харесвам някоя да действам активно, затова реших да поканя едно момиче да дойде с мен, докато си купувам телефона.
Така смятах да комбинирам покупката с първа среща и това ми се стори идеално оправдание защо я каня.
Момичето е клиентка, която регистрирах преди време, но тя вече не е клиентка, така че не е проблем да й се свалям.
През последните няколко седмици редовно я срещам из града, а днес я видях на стълбите и си говорихме.
Вероятността да срещнеш някого, дори и в малък град е правопропорционална на желанието за общуване.
Преди малко й звъннах, попитах я дали иска да дойде с мен в събота, тя ми отказа и ми затвори преди да успея да кажа каквото и да е.
От години не съм се чувствал толкова глупав, нелеп, засрамен, мухльо.
Това беше чувство, което бях забравил и което си спомням, че не исках повече да изпитвам.
Моля ви, повече не ми давайте съвети.
Вашите идеи могат да проработят при всеки друг, но не й при мен.
Благодаря ви предварително!
П.п.: Алекс, ти вина нямаш, прав си, че трябва да се действа като харесваш някого, но в моя случай сам съм си виновен, че те послушах.
Не знам защо си помислих, че момичето ще иска да излезе с мен.
Тъпо копеле съм!
Повръща ми се ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Моля ви, не ми давайте съвети!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!