biggeorge Lyrics

понеделник, 30 септември 2013 г.

Текст за новата песен на Борис Солтарийски!

Искам те

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

Ти искаш с мен да бъдеш ...
Но те е страх ...
Аз искам с теб да бъда ...
Това е грях ...
И любовта ни дива ...
Ще продължи ...
Ние сме ..
Две души ...
Сам сами ...
Аз и ти ...
Без мечти ...

Искам те, искам те, искам те силно ...
Чуваш ли ме, чуваш ли ме ...
Обичам те, обичам те, обичам те силно ...
Чуй ме, мила, чуй ме, мила ...
Искам те, искам те, искам те силно ...
Чуваш ли ме, чуваш ли ме ...
Обичам те, обичам те, обичам те силно ...

Вярвай ми сега ...
Това е моята молба ...
Да бъдем заедно завинаги ...
За тебе пея песента ...
А ти си мойта сбъдната мечта ...
Нашата съдба ...
Е любовта ...

30.09.2013 г.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реално съществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели на стихотворението!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Текст за новата песен на Борис Солтарийски!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!