biggeorge Lyrics

неделя, 2 декември 2012 г.

Коледно-новогодишни пожелания!

Коледно-новогодишни пожелания!
Какво ще си пожелаете за новата година?

Скоро ще дойдат коледно-новогодишните празници и се чудя какво да си пожелая за новата година?!?
Задължително ще си пожелая дълъг живот и здраве за мен и родителите ми.
Пожелавам си и много късмет през новата година.
Дано поне една от мечтите ми да се сбъдне през 2013 г.
Друго не се сещам какво да си пожелая.
А вие какво ще си пожелаете?
От Дядо Коледа ли ще го искате или от половинката си?
Кое е най-голямото ви желание?
Ако имате право на три желания(като от златната рибка) кои ще са те?

Давам ви линк към един блог,в който е публикувана приказката за златната рибка(за тези,които не са я чели).
А от блога ще цитирам едно нещо:
-----------------------------------------------
Отпуснете малкоо : ))
Май не знаем кога да спрем да искаме.. : )))

-----------------------------------------------
И ще кажа само:"Внимавайте какво си пожелавате,защото може и да се сбъдне!".


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник:Коледно-новогодишни пожелания!

3 коментара:

  1. Миналата година съм си пожелал:
    1.Да си намеря подходящата за мен работа.
    2.Да сбъдна поне една от мечтите си.
    3.Да съм щастлив и доволен от живота си.
    4.Да спра да чувствам самота.
    (mellow)
    -------------------------------------------------
    Ето и равносметката:
    1.Намерих си работа,но не съм сигурен дали е подходяща за мен.
    Чакам с нетърпение да ми свърши договора другия септември,за да мога да кандидатствам за позицията "метач на улици" и да се мотам с метлата по цял ден. (laugh)
    2.Не съм сигурен,че за тази година сбъднах поне една от мечтите си - може би това че пътувах съвсем сам до Бургас и бях на море самичък ... доста години си мечтаех за това,докато бях дете,ето че това лято реализирах тази си "мечта".
    Но аз си представях нещо по-голямо. (unsure)
    3.Не съм сигурен,че съм щастлив и доволен от живота си.
    Чудя се какво ли ще ме направи истински щастлив и доволен?!?
    Един Бог знае! (sad)
    4.Не съм сигурен,че съм спрял да чувствам самота.
    Мисля,че още се чувствам самотен,но някак си осъзнавам,че това е лично мое си усещане и не трябва да занимавам другите с него. (closedeyes)

    ОтговорИзтриване
  2. Интересно как успяваш да си пожелаеш толкова много неща накуп за 1 минута ( нали се пожелава точно в 12 часа през нощта, когато настъпва Новата година). Аз обикновено съм толкова уплашена от артилерийския обстрел, на който ме подлагат съседните, че трудно се концентрирам дори за едно желание. Но да си призная честно, всяка година досега съм си намисляла да отида на някое конкретно място в света. И винаги досега желанието ми се е сбъдвало. Тази година пак така ще направя. За късмет, здраве и други такива тривиални неща не се сещам, може би защото не усещам тяхната липса. Никога не съм си пожелавала и нещо материално, като кола, къща, пари и други такива глупости.
    Предлагам ти този път да се концентрираш само върху едно нещо, което искаш. Защото, когато си пожелаваш много неща, силата на желанието ти се разпределя към всяко от тях и така отслабва. Затова може би си получил отчасти това, което си искал и то не съвсем. Също така гледам, че не си пожелаваш конкретни неща, например „3. Да съм щастлив и доволен от живота си.” .Това е много общо и неясно. Трябва да знаеш сам за себе си кое ще те направи доволен и щастлив и да си пожелаеш именно него. Сигурна съм, че ако достатъчно много го искаш, то ще се сбъдне през следващата година:)

    И още нещо – никога не казвай желанието си на никой! Трябва да го знаеш само ти, иначе няма да се сбъдне (тук има голяма доза суеверие, но винаги съм спазвала това правило и желанията ми са се сбъдвали досега). :)

    ОтговорИзтриване
  3. Миналата година желанията си ги бях написал предварително.
    Иначе на всяка Нова година си пожелавам само да съм жив и здрав. (sun)

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!