biggeorge Lyrics

четвъртък, 25 януари 2024 г.

Аз съм българче, ти си българче, ние сме българчета?!?

Аз съм българче, ти си българче, ние сме българчета?!?



Логото на пропагандната проамериканска медия "Свободна Европа"


На много места пише, че се обсъжда забрана на стихотворението "Аз съм българче" на Вазов и че това е поискано от "Свободна Европа".
Оказва се, че това е вярно, въпреки опровержението, което са написали от пропагандната проамериканска медия "Свободна Европа".
Откъде започва всичко?
На 4 януари 2024 г. пропагандаторката Светла Енчева е написала в статия за "Свободна Европа":
"Интеграцията не може да се осъществи без нагласа за приемане на другия. А това е трудно в страна, която приема като чужди дори собствените си етнически малцинства.
За да е възможна интеграцията, много сфери трябва да се променят, включително образователната система. Защото тя е скроена единствено по мярата на етническите българи.
Няма как децата на 100 000 имигранти да се почувстват пълноценна част от българското общество, ако са длъжни да учат „Аз съм българче“, без на образователната система да ѝ хрумва, че и те биха могли да научат българските деца на нещо и да обогатят живота им."

След подобни изказвания в нормалните, цивилизовани държави пропагандаторка като Светла Енчева щеше да се озове или в затвора, или на електрическия стол.
В България на Светла Енчева й се дава трибуна, за да може да излизва омразата си и да пропагандира ксенофобските си идеи.
Първата лъжа на пропагандаторката Светла Енчева е, че в България има "етнически малцинства".
Според Конституцията на Република България всички сме българи с равни права и задължения, т.е. в нашата страна няма етнически малцинства.
Втората лъжа на пропагандаторката Светла Енчева е, че в България има "етнически българи".
Както вече споменах според Конституцията на Република България всички сме българи с равни права и задължения, т.е. в нашата страна няма етнически малцинства, включително и етнически българи.
Третата лъжа на пропагандаторката Светла Енчева е, че интеграцията е възможна чрез промяна на образователната система.
Интеграция има, когато чужденците възприемат местните култура и традиции и имаме прекрасни примери за чужденци дошли в България и станали впоследствие българи.
Но ако някой български гражданин се държи като чужденец в собствената си държава, отказва да учи и да говори на български език, отказва да ходи на училище, отказва да работи, отказва да плаща данъци, здравни осигуровки и битовите си сметки, тогава интеграция не може да има.
Четвъртата лъжа на пропагандаторката Светла Енчева е, че:
"децата на 100 000 имигранти биха могли да научат българските деца на нещо и да обогатят живота им".

Единственото нещо, на което децата на 100 000 имигранти биха могли да научат българските деца е да бъдат нацисти, фашисти, ислямисти и т.н., в зависимост от кой регион на света идват мигрантите.
Може би децата на 100 000 имигранти от Близкия Изток и Африка ще научат българските момичета на това, което пропагандаторката Светла Енчева предлага:
"на жените да се забрани да учат, да работят и дори да четат, за да служат единствено за разплод. И да се затворят границите, за да не избягат".

Петата лъжа на пропагандаторката Светла Енчева е, че можем да преборим демографската криза в България като си внесем мигранти от Близкия Изток и Африка.
Нещо подобно каза Ангела Меркел през 2015 г. и после беше опровергана от нежеланието за интеграция на ислямските мигранти, които се изсипаха в Германия.
Ако 60 милионна Германия не може да интегрира милиони мигранти, защо България да може?
За по-бързата и безпроблемна интеграция на имигрантите пропагандаторката Светла Енчева твърди, че трябва да се промени образователната система, като се премахне шовинистично стихотворение като "Аз съм българче".
Така на имигрантите от Украйна, Близкия Изток и Африка няма да им се налага да учат ретроградно и изостанало стихотворение, което насажда българщина сред новодошлите в България.
Вместо да се учат да бъдат българи, имигрантите ще научат българските жени как да носят бурки, как да се молят по пет пъти на ден, как да бъдат радикални ислямистки, как да раждат по 20 деца на чужденци, как един мигрант-мюсюлманин може да си вземе 4 българки за съпруги, докато българските мъже по същото време умират на бойното поле в Украйна.
Да, най-вероятно подобен план ще реши демографската криза в България.
Простата сметка показва, че това е възможно:
Ако 100 000 мъже-имигранти дойдат в България и всеки от тях си има по 4 българки за съпруги, и всяка роди по 20 деца, тогава ще имаме нарастване на населението с 8 милиона деца за 20 години.
Ако половината от тези 8 милиона деца са мъжки рожби и всяко си има по 4 жени за съпруги, и всяка роди по 20 деца, тогава ще имаме нарастване на населението с 320 милиона деца за още 20 години.
Т.е. ако сега приемем 100 000 мъже-имигранти в България, след 40 години те ще са станали 330 милиона.
Разбира се, никой не може да ограничи раждаемостта само до 20 деца.
Защо имигранти да спират до там, ако могат да имат по 30, 40, 50 деца ...?
Бройката е ограничена само от детеродните възможности на жените!
Демографската криза ще бъде решена със 100 000 "магически пръчки"!
И защо децата на имигрантите трябва да учат "Аз съм българче", като има толкова много други стихотворения, които могат да научат:

--------------------------------------------------
Аз съм ислямистче

Аз съм ислямистче и ислямска
майка мене е родила;
с хубави и лесни жени
мойта нова родина е пълна.

Аз съм ислямистче. Обичам
ваште жени да изнасилвам,
ислямист да се наричам –
първа радост е за мене.

Аз съм ислямистче радикално,
в край разграден аз живея,
всичко българско и родно
мразя, паля и вършея.

Аз съм ислямистче и ще расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя арабска,
син съм на ислямско племе.
--------------------------------------------------
Аз съм украинче

Аз съм украинче и нацистка
майка мене е родила;
с трупове, воня обилна
мойта родина е пълна.

Аз съм украинче. Обичам
наште равнини окървавени,
украинец аз да се наричам –
първа радост е за мене.

Аз съм украинче злобно,
в край отровен аз живея,
всичко чуждо и безродно
любя, тача и милея.

Аз съм украинче и расна
в дни нацистки, в гадно време,
син съм на земя ужасна,
син съм на дивашко племе.
--------------------------------------------------
Аз съм русначе

Аз съм русначе и силна
руска майка мене е родила;
с нефт, газ и минерали
мойта родина е пълна.

Аз съм русначе. Обичам
нацисти и фашисти да убивам
руснак аз да се наричам –
голяма гордост е за мене.

Аз съм русначе свободно,
в Донбас свободен аз живея,
всичко руско и народно
любя, тача и милея.

Аз съм русначе и расна
в дни военни, в славно време,
син съм на земя безкрайна,
син съм на опасно племе.
--------------------------------------------------
Аз съм европейче

Аз съм европейче и силна
транс-майка мене е родила;
с джендъри и травестити
мойта родина е пълна.

Аз съм европейче. Обичам
наште наркотици силни,
наркоманче аз да се наричам –
първа радост е за мене.

Аз съм европейче голо,
при червените фенери аз живея,
всичко извратено или долно
любя, тача и милея.

Аз съм европейче и ще расна,
но за никой освен мен няма да ми дреме
дъщеря съм на Европата прекрасна,
син съм на педалско племе.
--------------------------------------------------
Аз съм американче

Аз съм американче и силна
вагино-американка мене е родила;
с добива на шистов газ и ГМО
мойта Америка е прекалила.

Аз съм американче. Обичам
наште Скалисти планини зелени,
афро-американец аз да се наричам –
първа радост е за мене.

Аз съм американче простонародно,
в край просташки аз живея,
всичко селско, глупаво и модно
любя, тача и милея.

Аз съм американче и расна
в дни омразни, в гадно време,
роден съм на земя индианска,
син съм на крадливо племе.
--------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!