biggeorge Lyrics

петък, 19 юли 2019 г.

Сексуален тормоз във влака от Пловдив за Стара Загора!

Сексуален тормоз във влака от Пловдив за Стара Загора!

Днес пътувах във влака от Пловдив за Стара Загора.
За съжаление седнах сам в купе, което беше грешка.
Намеренията ми бяха да поспя по време на пътуването, но не се получи точно както го планирах.
Веднага след като влака потегли при мен дойде кондуктора Т.Д., провери ми билета и ми каза, че после ще дойде да си поговорим.
Аз си помислих, че ще си говорим за политика, за пътуването или за времето, затова не се притесних особено, облегнах се на седалката и задрямах.
По едно време кондуктора се върна и започна да ме разпитва дали имам проблеми с гърба, врата, главата и дали имам нужда от масаж.
Каза, че той е изкарал тримесечен курс за масажисти и може да ме консултира, ако имам проблеми.
Отговорих му, че нямам проблеми с гърба, врата, главата и нямам нужда от масаж.
Кондукторът продължи да ме убеждава, че е много добър масажист и от години се занимава с "оправяне" на гърбовете на хора.
Аз не съм особено досетлив, но в един момент дори и аз се усетих, че човека е скрит гей и предложенията за масажи са със сексуална насоченост.
Отказах да ми прави масажи и запазих спокойствие в тази иначе доста притеснителна ситуация.
Той продължи да настоява, аз продължих да отказвам.
Накрая с цялото си нахалство той тръгна да ме опипва по гърба и се опита да си напъха ръката под ризата ми.
Аз запазих спокойствие, отново му повторих, че нямам нужда от масаж и той най-накрая си тръгна, като обеща да се върне.
Поръча ми, докато го няма аз да се съблека, за да може да ми огледа тялото и гърба и да ме консултира и масажира на спокойствие.
Реших, че няма да се събличам и няма да му дам да ме "масажира" каквото и да стане.
Облегнах се на седалката и се направих на заспал.
Когато кондуктора се върна и видя, че съм си облечен доста се озадачи.
Явно очакваше да съм гол и готов за "масажи".
Тези номера сигурно минават при малолетни и непълнолетни момчета и циганчета, но при мен човека удари на камък.
Той почака пет минути да се "събудя" и когато отворих очи пак ми предложи масажи.
Отново му отговорих, че нямам нужда от масажи.
Той ме накара да се съблека, за да ми огледа кожата и да прецени какъв масажен гел да ми препоръча.
Вместо да се съблека аз го попитах не ми ли трябва рецепта за този гел, но той отрече това.
Според него гела бил със свободна продажба в аптеките.
Тогава аз му казах, че лекарства без рецепта не купувам и ще се допитам до личната си лекарка.
Като видя, че няма да се съблека тръгна да си ходи и внезапно му хрумна да ме прегръща.
После сексуалният маниак си замина, което беше голямо облекчение
След като се прибрах в нас по живо, по здраво понеже се чувствах омърсен от ръцете му по тялото ми се изкъпах първо със сапун, после с белина и накрая с концентрирана сярна киселина.
Сега не се чувствам много добре, не знам и аз от какво.



Кондукторът Т.Д. каза, че е роден през 1987 г. и работи в БДЖ от 12 години.
За мен той е срам за българските железници и за гей-общността в България.
Ако беше открит гей щеше да прояви интерес към мен и после като установи, че аз нямам интерес към мъже и в частност към него щеше да се оттегли.
Вместо това той се занимава с опипване на мъже във влакове.
За съжаление действията му и сексуалния тормоз, който оказва върху пътниците са трудно доказуеми, особено когато се извършват насаме.
Единственият начин да бъде хванат е с таен клиент, но дори тогава сексуалния му тормоз ще бъде труден за доказване в съда.
От тук нататък ако пътувам с влак ще сядам в купе с поне 3-4 човека, за предпочитане жени.
За да има завършен вид темата ми ще ви задам няколко въпроса:
На вас случвало ли ви се е подобно нещо?
Били ли сте жертва на сексуален тормоз?
Какво направите преди, по време и след това?
Опитвали ли са да ви изнасилят?
Оплакахте ли се в полицията?
Имаше ли ефект от жалбата ви?

Въпросите ми не са само към жените, за които знам, че често им се случват подобни ситуации, а и към мъжете.
--------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Сексуален тормоз във влака ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!