biggeorge Lyrics

сряда, 31 юли 2019 г.

Кинопреглед 7: Men in Black International / Мъже в черно Глобална заплаха (2019)

Кинопреглед 7: Men in Black International / Мъже в черно Глобална заплаха (2019)


Източник: imdb.com

Гледах най-новият филм от поредицата за "Мъже в черно".
За съжаление Уил Смит и Томи Лий Джоунс не участваха.
Единствената следа от тях беше един плакат на стената в офиса на лондонския директор на агенция "Мъже в черно".
Само Ема Томпсън от "Мъже в черно 3" участваше и в четвъртия филм.
Лиъм Нийсън и Крис Хемсуърт заместваха оригиналните герои.
През цялото време имах чувството, че Лиъм Нийсън ще запука някого с големите шамари.
Забавен беше моментът, когато Крис Хемсуърт се опита да удари един извънземен с чук.
За момент си помислих, че чука сам ще полети към него, ще изскочат мълнии и Крис Хемсуърт от агент на "Мъже в черно" ще стане бог Тор.
Много тънък хумор, хареса ми!
Иначе идеята звезда да се използва за захранване на ръчно оръжие в реалността не е възможна, защото енергията необходима звездата да бъде компресирана и контролирана е прекалено голяма.
Но хрумването на сценаристите беше добро.
Пешката ме изкефи.
Неговата жертвоготовност ми хареса, но както е казал Васил Левски: "Дела трябват, а не думи".
Теса Томпсън е яка мацка.
Стори ми се, че съм я виждал някъде и се оказа, че тя участва в "Отмъстителите: Краят" като една от валкириите.
Нейната устременост към "Мъже в черно" я вкара вътре, но плати висока цена за това.
Дори и лошата героиня Ребека Фъргюсън ми хареса.
Не разбрах обаче защо имаше три ръце, вместо три гърди или две дупета.
Като цяло филма ми хареса, но ми липсваха заяжданиците между Уил Смит и Томи Лий Джоунс.
Препоръчам филма на всички, които обичат "Мъже в черно".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!