biggeorge Lyrics

четвъртък, 17 януари 2019 г.

Планът "Макрон"!

Планът "Макрон"!
Каква е истинската цел на пакет "Мобилност"?


Снимка: Радио Фокус

През последните седмици отвсякъде ни залива пропаганда за т. нар. план "Макрон".
Всички говорят, обясняват, дрънкат глупости, а каква е истинската цел на пакет "Мобилност" никой не иска да каже.
Ето малко новини по темата подредени в хронологичен ред:
Брюксел реши шофьорът, а не камионът да се връща у дома на 4 седмици (Обзор)
Президентът Румен Радев на среща с превозвачи: Имате абсолютната ми подкрепа за вашите искания и предприетите действия за справедливи протести
С жълти жилетки българските превозвачи излязоха на протест в Брюксел (СНИМКИ и ВИДЕО)
Планът "Макрон" и българските превозвачи - ЕС на две скорости
Борисов помолил Таяни въпросът с превозвачите да се реши след евроизборите
Планът „Макрон”: Какво все пак могат да спечелят българските шофьори
България трябва да се стреми към коалиция срещу плана "Макрон", заяви Петър Курумбашев
Реших да намеря текста на пакет "Мобилност":
The Mobility Packages 1,2,3
Най-спорният от всички документи е "Мобилност 1" - Шофиране и почивка:
Mobility Package 1 - Driving and rest times
След като прочетох туй-онуй започвам да си мисля, че този пакет "Мобилност" не иска да открадне бизнеса на българските превозвачи, както твърди пропагандата, а да въведе ясни правила, които да важат за всички.
Защото във Франция и Германия има правила за труд и почивка, които се спазват от всички транспортни фирми, докато в България и в другите източно европейски държави трудовото законодателство не се спазва.
В Западна Европа камионите преминават през задължителен технически преглед, получават сертификати и фирмите плащат данъци.
В България камионите минават през фиктивни прегледи само по документи, сертификатите не се следят, фирмите укриват данъци, шофьорите работят без трудови договори и осигуровки.
В Западна Европа си имат регламентирани часове на работа и почивка през месеца.
Българските шофьори работят без почивка.
В Западна Европа има мотели, където спят техните шофьори.
Българските шофьори спят в кабините на камионите.
В Западна Европа, когато на шофьорите им свърши работното време се прибират у дома.
Българските шофьори като се приберат от курс започват нов.
И накрая, но не по важност - българските шофьори взимат в пъти по-ниски заплати от западните си колеги, въпреки че работят няколко пъти повече от тях.
Това не се ли нарича "трудово робство"?
За благодарност, че ЕС се опитва да въведе ред в сектор "Транспорт" българските превозвачи организираха протест в центъра на Брюксел, за да окажат натиск върху депутатите в Европейския парламент да не се приемат тези общоевропейски правила.
Българските превозвачи искат да запазят печалбата си, която получават за сметка на шофьорите-роби, искат да запазят привилегированото си положение в ЕС и да продължат с нелоялната си конкуренция спрямо колегите си от Западна Европа.
Какво ще стане, ако се приеме пакет "Мобилност"?
Правилата на трудовото законодателство ще важат за всички транспортни фирми в ЕС, независимо дали са във Франция или в България.
Ще стане ясно, че за една и съща работа българските шофьори получават в пъти по-малко от западните си колеги.
Това ще доведе до трудова миграция на шофьори от Източна към Западна Европа и подобряването на условията им на труд.
Българските превозвачи ще останат без роби и или ще им се наложи да спазват правилата и да плащат колкото хората заслужават, или ще фалират, което ще спре комисионните към политиците.
Въпросът е трябват ли ни работодатели-робовладелци и искате ли да бъдете роби?
Съдейки по реакцията на политиците в България, Румъния, Полша, Унгария, Литва, Латвия, Ирландия и тн. на управляващите им трябват робовладелци и роби.
Да ни е честито трудовото робство, да пребъде във вековете!
-----------------------------------------------------------------------------------
Източник: Планът "Макрон"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!