biggeorge Lyrics

петък, 21 декември 2018 г.

Писмо до Дядо Коледа!

Писмо до Дядо Коледа!
А вие написахте ли писмо до Дядо Коледа?

Мили Дядо Коледа,
Пише ти едно вече пораснало дете.
През цялата година бях много послушен, не съм нарушавал законите на страната.
Не съм се заяждал много с управляващите - само малко и винаги с повод.
Затова за Коледа искам да ми донесеш:
1. Малко медийна свобода;
2. Частица от истинска правова държава, каквато България не е;
3. Правосъдие за управляващите от ГЕРБ и ОП, за да могат да отидат в затвора, където им е мястото;
4. Също така искам да ми дадеш Гаранция, че през 2019 г. няма да попадна в ареста за 48 часа без никой да бъде уведомен за това;
5. Моля те и да спасиш играчките ми под елхата, както и ризката ми от гърба от КПКОНПИ;
6. Гадже от теб няма да искам, че като те знам какъв си шегаджия вместо готина мацка ще ми донесеш някоя тъпа сърна;
7. И накрая искам здраве за цялото семейство и по-малко сблъсъци с диктаторски мислещите хора в реалния и във виртуалния свят.
Дядо Коледа, беше ми много приятно да ти пиша и ще чакам твоите подаръци за мен.
От доброто дете biggeorge.


А вие написахте ли писмо до Дядо Коледа?
Какво си пожелахте в него?
Децата около вас написаха ли писмата си до Дядо Коледа и какво си пожелават в тях?

------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Писмо до Дядо Коледа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!