biggeorge Lyrics

четвъртък, 29 ноември 2018 г.

Песен на месеца 68: Криско, Слави Трифонов и Ку-Ку бенд - Едно Ферари Модел 2019 - текст

Песен на месеца 68: Криско, Слави Трифонов и Ку-Ку бенд - Едно Ферари Модел 2019 - текст

Новата песен на Криско, Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд - Едно Ферари Модел 2019 кърти мивки и плочки!
Песента много ме кефи, може би защото обичам оригинала - "Едно Ферари с цвят червен".
Евала, Криско и Слави!
Едно Ферари с цвят червен, едно за вас, едно за мен - това му трябва на човека,
а вътре гадже с бронзов тен, едно за вас, едно за мен - това му трябва на човек!


Krisko ft. Slavi Trifonov & Ku-Ku Band - Edno Ferrari Model 2019





Криско, Слави Трифонов и Ку-Ку бенд - Едно Ферари Модел 2019 - текст

Мъчиш се,
бориш се,
правиш всичко възможно, за да успееш!
И накрая к'во?
Кой от къде е!
А не е ли по-добре да се разбереш с Бог предварително?

Ако бяхме с Господ авери,
бих му казал да коригира,
събота и неделя да се работи,
понеделник до петък да се почива.
Щяхме да живеем кат' бохеми,
дрехите ни само италиански,
календара да спре на 10 август,
а жените горещи като Сандански.
Нямаш ли номер да те потърся,
да ти кажа за какво аз мечтая
и ще поделиме по равно,
веднага ти казвам какво желая:

Едно Ферари с цвят червен,
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човека ...
А вътре гадже с бронзов тен
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човек ...

Ш-ш, тихо!
Сакън, сакън!
С теб ще си паснеме ...
Тамън, тамън!
Малко знаят как да си поискат ...
Всяка работа си има ...
Чалъм, чалъм!
Влизам ти мазно ...
Голям, голям!
Глупости прайл съм ...
Милион, милион!
Вътрешният глас вика ...
Come on, come on!
Я изкарай тоя ...
Демон, демон!
И тая рокля ти стои ...
Тамън, тамън!
И тез' пари в джоба ми са ...
Тамън, тамън!
Баш на върха - студ!
Бахър, бахър!
Чуй к'о ми са върти ...
Чакър, чакър!

Едно Ферари с цвят червен,
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човека...
А вътре гадже с бронзов тен
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човек...

Едно Ферари с цвят червен,
един милион със цвят зелен,
това му трябва на човека ...
И ново гадже всеки ден -
не знам за теб, но според мен,
това му трябва на човек ...

Едно Ферари с цвят червен,
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човека...
А вътре гадже с бронзов тен
едно за теб, едно за мен -
това му трябва на човек...

Евала, Криско!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!