biggeorge Lyrics

сряда, 15 април 2015 г.

Криза на младата възраст!

Криза на младата възраст!
Оттук нататък накъде?

Мисля, че преживявам криза на младата възраст.
Скоро ще навърша 30 години.
Този факт леко ме депресира и е повод за размишления докъде съм стигнал, какво не съм свършил и какво ми предстои.
Нелеки мисли за пролет.
Чувствам, че съм изгубил времето си до тук.
Можех и исках повече, но не успях да оползотворя изминалите години.
Учих много, постигнах добри резултати, а ползата от това е нулева.
Когато бях на 18 г. си мислех, че на 30 г. ще съм богат, женен и с деца.
Е, не толкова богат като Делян Пеевски, най-успелия млад българин, но все пак ...
Вместо това съм безработен, сам и нямам дори и куче.
Къде сбърках?
Трябваше ли да рискувам, да тегля кредити, да играя на борсата, да купувам, да продавам, да работя повече ...?
Каква е вероятността да постигна фантазиите си от 18 г.?
Оттук нататък накъде?

Идват Големите 30.
Накрая им ще бъда на 40.
След това 50, 60, 70, 80, 90, 100 ... и то ако имам късмет!
Лошо, biggeorge, лошо ... краят се вижда!
Вие преживявали ли сте криза на младата възраст?
Как се измъкнахте от нея?
Постигнахте ли младежките си мечти или тепърва ще ги реализирате?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Криза на младата възраст!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!