biggeorge Lyrics

понеделник, 15 декември 2014 г.

Какво е кеф?

Какво е кеф?
Въпрос с повишена трудност!

Преди няколко дни прочетох разказът на Николай Хайтов - "Дърво без корен".
От тогава не спирам да си задавам един въпрос: Какво е кеф?
Попитах баща ми какво е кеф.
Каза, че това е да можеш да ходиш.
Той може да ходи, ама пак не му е кеф.
Питах майка ми какво е кеф.
Тя каза, че това е да имаш вкусна храна и топлина през зимата.
Има ги, ама не й е кеф.
Преди 1989 г. си мислехме, че ако го няма комунизма ще е голям кеф.
Сега уж го няма, ама пак не ни е кеф.
Като бях малък си мислех, че кеф е да не ходя на училище.
В един момент завърших образованието си и не правих нищо няколко години.
Изобщо не ми беше кеф.
Тогава реших да работя и да печеля пари, за да задоволявам нуждите си.
Пак не ми беше кеф.
Напуснах работата си, за да си гледам кефа.
Обаче какво е кеф?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Какво е кеф?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!