biggeorge Lyrics

неделя, 20 юли 2014 г.

Падам си по "лелички" ...

Падам си по "лелички" ...
Които всъщност са ми връснички ...

Като бях 15 годишен 20-25 годишните жени бяха каки, а 30-35 годишните - лелички.
Сега съм 30 годишен и 15 годишните момичета ми се струват смешни и инфантилни (чудя се как съм харесвал толкова безмозъчни същества!), а 25-35 годишните ми изглеждат опитни, привлекателни и секси.
Явно съм остарял.
Това е единственото разумно обяснение за тази коренна промяна във възгледите ми.
Иначе как да обясним факта, че си падам по "лелички"?
Изводът е, че възрастта определя предпочитанията.
И не говоря само за биологичната възраст, а и за мисловната.
Интересното е, че преди години предпочитах да си общувам с по-малки от себе си.
Това ме караше да се чувствам ... в крак с времето.
А сега общуването с 15-20 годишни ме натоварва.
Техните вълнения ми се струват безсмислени и като им слушам глупостите се чувствам безнадеждно остарял.
Сега предпочитам да си общувам с хора на моята възраст - не, че и те не дрънкат глупости, но поне успявам да ги разбера, а с по-малките съм в пълна мъгла за какво иде реч.
Та затова е и темата.
Чувствате ли се остарели?
Промениха ли се предпочитанията ви с годините?
По какви си падате?
Разбирате ли младите?
Не "разбирате ли се с младите?", а "разбирате ли ги?".


П.п.: Колежки-съфорумки, моля ви, не се обиждайте от думата "лелички", изобщо не сте стари, само ви броят за такива.
Всъщност сте толкова млади, колкото се чувствате, а не колкото ви определят хората около вас.
Онзи ден на работата ме нарекоха "чичко" :
"- Мълчи, мама, че чичкото ще ти се кара!".
Направи ми забиха нож в душата.
Тая жена не можа ли да каже "батко"?
Как така изведнъж станах "чичко"?

Нямам думи просто!
Та така ... лелички, добре сте ми дошли!
"Я елате лелички при чичко ...(младежка версия)"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Падам си по "лелички" ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!