biggeorge Lyrics

четвъртък, 9 май 2013 г.

За кого да гласувам?

За кого да гласувам?
Дайте предложения!

Снощи ми падна пломбата на единия зъб и днес на връх рождения си ден(ставам на 28 години,пожелавам си да съм жив и здрав! ) ходих да ми го пломбират наново.
Като бях при зъболекарката тя ме попита дали ще гласувам.
Казах й,че няма да гласувам,защото нямам доверие на никого.
Тогава тя ми каза да отида да гласувам за когото и да е,само да не е за сегашната управляваща класа.
До сега не съм гласувал и реших,че този път ще гласувам - за Зелените,но сега се разрових из сайта на ЦИК и видях колко много партии има.
Чудя се дали ако Зелените не минат 4 %-та бариера гласа ми няма да отиде при някоя от големите партии.
Затова се замислих,че е по-добре да гласувам за Движение България на Гражданите,те май имат по-голям шанс да влязат в Парламента.
Но дали те са най-правилния избор?
Или са по-малкото зло?!?
За кого да гласувам?

Мотивирайте избора си,така че да ме убедите да гласувам за този,когото предлагате!
П.п.:Политически неутрален съм,просто искам да сложа прът в колелата на Цецо Ушите.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: За кого да гласувам?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!