biggeorge Lyrics

неделя, 12 май 2013 г.

За кого гласувахте?

За кого гласувахте?
Форумен екзит пол!

Днес станах в 07:00 ,облякох се и отидох до изборната си секция.
Влязох вътре и си дадох личната карта.
Жените ме намериха на списъка,записаха ми ЕГН-то и номера на личната карта.
Взех си бюлетина,сложиха ми печат на нея и тръгнах към тъмната стаичка,когато се сетих,че ми трябва химикал.
Попитах жената с бюлетините и тя каза,че имало вътре в стаичката.
Влязох и седнах на столчето.
Разгънах фермана и намерих номер 26 - Зелените.
С хирургическа точност сложих един хикс,който да не излиза от рамките на квадратчето.
След това сгънах бюлетината и тръгнах да излизам,но се сетих да погледна пак дали точно Зелените съм означил.
Е,тях си бях избрал.
След това излязох,сложиха ми втори печат на бюлетината и я пуснах в урната.
Отидох и се подписах се на списъка срещу името си,взех си личната карта и си тръгнах.
Прибрах се в нас доволен,че дадох гласа си за тези,за които бях решил.
Дали е бил правилен избора ми ще разбера след време.
Та така ...
Аз гласувах за Зелените.
А вие за кого гласувахте?
Нека да направим един форумен екзит пол!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: За кого гласувахте?

1 коментар:

  1. Няма смисъл да се гласува за партии, които няма шанс да бъдат избрани не се ли научихте вече! По този начин подпомагате партията да вземе субсидия и някой да си купи x 5-ца с тези парици. Повтарям: няма смисъл да се гласува за кандидати, които нямат шансове пред мнозинството! Гласувайте за някого от тези, които имат шанс да бъдат избрани. Ако никой не ви хареста - най-добре е изобщо да не гласувате. Квадратчето "Не подкрепям никого" пак налива пари в съответните маловотни партийки.

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!