biggeorge Lyrics

четвъртък, 9 май 2024 г.

Ето каква геймърска конфигурация си купих!

Ето каква геймърска конфигурация си купих!


Футуристична геймърска стая


На рожденият си ден искам да разкажа за геймърската конфигурация, която си купих.
Парите за геймърската си конфигурация ги събирах 3 години.
Купих всеки от елементите в геймърската конфигурация един по един, когато бяха на промоция, уж за да спестя някой лев.
Запазих си старата конфигурация.
Сега си имам два компютъра с три монитора, две клавиатури, две мишки и един супер качествен микрофон.
В стаята ми все едно има извънземен кораб - геймърските компютър, монитор, клавиатура и мишка светят във всякакви цветове.
Много години си мечтаех да си купя геймърски компютър.
Мислех си, че ще стана "ебаси якия геймър".
Обаче не стана точно така.
След като си купих геймърския компютър реално съм играл две игри - Among Trees и Subnautica.
Беше забавно и мислех да запиша видеоклипове за тези игри, но после ме домързя и нищо не заснех.
Опитах се да играя Monstrum и Raft, но първата ми се стори твърде страшна (щях да пукна от страх!), а втората - твърде трудна.
В рамките на един час умрях около сто пъти в Raft и ми омръзна.
Всеки ден играя Microsoft Solitaire & Casual Games, Words of Wonders: Crossword и Plants vs. Zombies 2.
Последните две игри ги играя през BlueStacks.
Не ми се играе Triviador, защото предишните участници вече ги няма.
Не знам какви други игри да играя.
Тези игри, които играх съм ги гледал в канала на NoThx.
Мислех да пробвам Subnautica Below Zero, но не съм гледал как се играе (за разлика от Subnautica) и за мен ще бъде като скок в непознатото.
Иска ми се да играя онлайн с други хора, но нито една игра не ми харесва.
Общо взето да гледаш как някой играе игри и самия ти да играеш игри са две съвсем различни неща.
Като на футболен мач - едно е да гледаш мача на телевизора и да даваш съвети на играчите, а съвсем друго е да тичаш 90 минути след топката.
Само докато се науча къде са клавишите за контрол на играта ми отнема по един час.
А аз си мислех, че е лесно.
Малко съм разочарован от себе си и от моята липса на геймърски умения.


Геймърска конфигурация


Имах и някой проблеми.
Слушалките ми се счупиха механично.
Наложи се да ги пробия на няколко места с бормашина с най-малката бургия и да поставя винтове в отворите.
После ги олепих с изолирбанд.
На стола ми му се счупиха колелцата.
Наложи се да купувам нови.
И те се счупиха.
Преди няколко дни купих по-нови и се надявам да издържат по-дълго.
Вероятно проблемът е, че съм твърде дебел.
Когато си поръчах стойката на микрофона ми се обади една сладурана от Gplay.
За съжаление не се представи и не разбрах как се казва.
Bittel бяха много любезни с мен.
Винаги съм искал да си имам телефон с телефонен секретар, както по американските филми и сериали.
30 години съм гледал "Приятели" и там героите имаха телефони с телефонни секретари.
Мислех да запиша смешно съобщение за телефонния секретар, но в крайна сметка записах съвсем обикновено:
"Здравейте! Това е телефонен секретар. След сигнала, оставете вашето съобщение."
Имах проблем със сглобяването на бюрото.
Винтовете в комплекта бяха прекалено дълги и се наложи да купя нови, по-къси.
Подложките за стола се огънаха с времето и се наложи да ги залепя една за друга с монтажна лента.
За да включа стария ми монитор към новия компютър купих кабел адаптер.
А най-жалкото е, че в момента геймърския ми монитор се продава за 2049 лв., а аз го купих за 2279 лв. и тогава си мислех, че съм на далавера.
И все пак да си имам нов компютър е прекрасно.
Жалко, че не играя на него толкова, колкото си представях, че ще го правя.
Мислех да си купя конзола PlayStation 5, но няма никакъв смисъл.
После ще трябва да купувам игри.
И най-накрая ще трябва да играя на тези игри, а аз нямам време и желание за това.
Да си представяш, че си геймър е различно от това наистина да станеш геймър.
Но въпреки всичко сега съм геймър ... пишман геймър!


Пишман геймър


По ред на купуване:

1. Компютър
Гейминг настолен компютър ASUS ROG Strix G15CF-WB7823 HDD 2000 GB, INTEL CORE I7-12700F, NVIDIA GEFORCE RTX 3080, 8+8 GB
(пром. цена: 3499 лв./норм. цена: 4079 лв.)
Инфо 1

2. Клавиатура
Клавиатура COUGAR CORE
(пром. цена: 49 лв./норм. цена: 70 лв.)
Инфо 2

3. Мишка
Мишка COUGAR Minos XT
(пром. цена: 39 лв./норм. цена: 60 лв.)
Инфо 3

4. Pad за мишки
Gaming Pad за мишки Размер: 800x300x4 mm GENESIS с основа против хлъзгане BORON 500 XXL RGB NPG-1509 и 12 режима RGB подсветка
(пром. цена: 40 лв./норм. цена: 50 лв.)
Инфо 4

5. Микрофон
Микрофон HYPERX Съвместим с PC, MAC, PS4 QUADCAST USB / 3.5 MM
(пром. цена: 190 лв./норм. цена: 269 лв.)
Инфо 5

6. Бюро
Регулируемо бюро STAVANGER 80x160 черно
(пром. цена: 300 лв./норм. цена: 549 лв.)
Инфо 6

7. Безжичен телефон с телефонен секретар
Безжичен DECT телефон Panasonic KX-TG 6821FXB
(норм. цена: 155 лв.)
Инфо 7

8. Операционна система
PC Софтуер MICROSOFT WIN 11 HOME EN FPP/ HAJ-00090
(норм. цена: 270 лв.)
Инфо 8

9. Стойка за микрофон
Стойка за микрофон URAGE "STREAM 210 BOOM" MICROPHONE ARM
(пром. цена: 45 лв./норм. цена: 49 лв.)
Инфо 9

10. Принтер
Мултифункционално у-во CANON PIXMA TR4650 BK
(пром. цена: 126 лв./норм. цена: 160 лв.)
Инфо 10

11. Стол
GAM СТОЛ XMART XGC 204G PRO GREEN
(пром. цена: 329 лв./норм. цена: 380 лв.)
Инфо 11

12. Разклонител
Протектор HAMA 6 ГН. С КЛЮЧ 5.0M 137264
(норм. цена: 30 лв.)
Инфо 12

13. Подложка за стол
Подложка за стол GULDAGER за килим - 2 бр.
(норм. цена: 45 лв./за 2 бр.: 90 лв.)
Инфо 13

14. Кабел адаптер
Кабел адаптер от сигнал DisplayPort HAMA към приемник с HDMI и/или VGA D.PORT - HDMI/VGA 2in1 200334 HDMI@4K, VGA или Dual до 1080P
(норм. цена: 44 лв.)
Инфо 14

15. Геймърски слушалки
Слушалки COUGAR HX330
(норм. цена: 70 лв.)
Инфо 15

16. Кабел за принтер
Кабел HAMA USB 2.0 A-B 5m 29195
(норм. цена: 7 лв.)
Инфо 16

17. Монитор
Гейминг монитор ASUS - ROG Swift OLED PG27AQDM, 26.5'', QHD, 0.03ms
(пром. цена: 2279 лв./норм. цена: 2469 лв.)
Инфо 17



Геймърска мишка и клавиатура


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!