biggeorge Lyrics

петък, 26 май 2023 г.

В памет на: Тина Търнър (1939 - 2023)

В памет на: Тина Търнър (1939 - 2023)




Когато си отидоха Майкъл Джексън (2009), Уитни Хюстън (2012) и Авичи (2018) направо не можах да повярвам, че е истина.
Сега се чувствам по същия начин.
Тина Търнър беше любимата певица на дядо ми.
Той обожаваше песните й.
Дядо ми го няма от 33 години и още ми липсва.
Тина Търнър си отиде преди два дни и вече ми липсва.
Обичам песните й и съм ги слушал по различни радиостанции.
Сега като слушам гласа й и ми е много тъжно, че нея вече я няма.
В памет на Тина Търнър публикувам някой от най-добрите й песни, които съм слушал през годините:

Tina Turner - The Best (Official Music Video)









Тина, обичаме те завинаги!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!