През
последните седмици забелязвам, че на жп гарите в Южна България БДЖ
изграждат предавателни съоръжения, подобни на базовите станции на
мобилните оператори.
На всяка жп гара, дори и на малките селски жп гари, има инсталирани или в момента се инсталират пилони с платформи на върха.
Повечето вече са оградени с телена мрежа, а на върха им има подходящите стоманени рамки, на които да се монтират базови станции за мобилни клетки.
Търсих информация дали КРС са дали разрешително на БДЖ за мобилно покритие, но не намерих нищо.
Засега информация за нов мобилен оператор няма.
Спомням си, че преди време някъде четох, че БДЖ имат подобна амбиция (да изградят далекосъобщителна мрежа), но не мисля, че имат финансовите възможности за това.
БДЖ може да поиска лиценз за далекосъобщителен оператор
Всички компании, които искаха да изграждат нови мобилни мрежи се провалиха в опитите си.
Какви според вас са тези съоръжения на БДЖ?
Има вероятност пилоните, които БДЖ инсталират в момента да са свързани с високоскоростното трасе ГКПП "Калотина"-София-Пловдив-Бургас/ГКПП "Калотина"-София-Пловдив-ГКПП "Капитан Андреево"/Бургас-Пловдив-ГКПП "Капитан Андреево", което трябваше да бъде изградено до 2020 г.
С 200 км/ч по релсите между „Калотина“, Бургас и турската граница до 2020 г.
Ако във вашият град има жп гара можете да я посетите и сами да видите дали на нея има инсталиран пилон с платформа на върха.
Можете да снимате съоръжението и да публикувате снимките в тази тема.
Аз снимах пилона на ямболската жп гара от няколко различни гледни точки.
Ето снимките:
П.п.: Моля ви, не се качвайте по пилоните, дори и да са със свободен достъп.
Можете да паднете и да умрете.
Ако се качвате по съоръжения на БДЖ, влакове, сгради, електрически стълбове и т.н. можете да докоснете или да се доближите до проводници под напрежение и да умрете.
Ако не пострадате физически и оцелеете има вероятност понесете наказателна отговорност за действията си.
Пиша всичко това, защото на някои хора им хрумват глупави идеи.
----------------------------------------------------------------------------------
Източник: Предавателни съоръжения на БДЖ?!?
На всяка жп гара, дори и на малките селски жп гари, има инсталирани или в момента се инсталират пилони с платформи на върха.
Повечето вече са оградени с телена мрежа, а на върха им има подходящите стоманени рамки, на които да се монтират базови станции за мобилни клетки.
Търсих информация дали КРС са дали разрешително на БДЖ за мобилно покритие, но не намерих нищо.
Засега информация за нов мобилен оператор няма.
Спомням си, че преди време някъде четох, че БДЖ имат подобна амбиция (да изградят далекосъобщителна мрежа), но не мисля, че имат финансовите възможности за това.
БДЖ може да поиска лиценз за далекосъобщителен оператор
Всички компании, които искаха да изграждат нови мобилни мрежи се провалиха в опитите си.
Какви според вас са тези съоръжения на БДЖ?
Има вероятност пилоните, които БДЖ инсталират в момента да са свързани с високоскоростното трасе ГКПП "Калотина"-София-Пловдив-Бургас/ГКПП "Калотина"-София-Пловдив-ГКПП "Капитан Андреево"/Бургас-Пловдив-ГКПП "Капитан Андреево", което трябваше да бъде изградено до 2020 г.
С 200 км/ч по релсите между „Калотина“, Бургас и турската граница до 2020 г.
Ако във вашият град има жп гара можете да я посетите и сами да видите дали на нея има инсталиран пилон с платформа на върха.
Можете да снимате съоръжението и да публикувате снимките в тази тема.
Аз снимах пилона на ямболската жп гара от няколко различни гледни точки.
Ето снимките:
П.п.: Моля ви, не се качвайте по пилоните, дори и да са със свободен достъп.
Можете да паднете и да умрете.
Ако се качвате по съоръжения на БДЖ, влакове, сгради, електрически стълбове и т.н. можете да докоснете или да се доближите до проводници под напрежение и да умрете.
Ако не пострадате физически и оцелеете има вероятност понесете наказателна отговорност за действията си.
Пиша всичко това, защото на някои хора им хрумват глупави идеи.
----------------------------------------------------------------------------------
Източник: Предавателни съоръжения на БДЖ?!?
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!