biggeorge Lyrics

понеделник, 18 юли 2022 г.

Кинопреглед 32: 8-Bit Christmas / 8-битова Коледа (2021)

Кинопреглед 32: 8-Bit Christmas / 8-битова Коледа (2021)


Източник: imdb.com


Избрах този филм заради трейлъра.
Стори ми се интересен и забавен.
В действителност филма беше много по-добър, отколкото аз очаквах.
В този филм няма да видите специални ефекти, стрелба и екшън.
"8-битова Коледа" е семеен филм, разказваш история за деца и техните родители.
Много ми хареса.
Бях останал с впечатлението, че американците са забравили как се правят добри филми.
Но с всеки следващ филм, който гледам се убеждавам, че в САЩ все още има хора, които знаят как се прави хубаво кино.
Историята се развива през 1988 г.
По това време аз бях малък фъстък, който още се учи да ползва гърнето.
"8-битова Коледа" разказва за група деца, които се опитват да се докопат до конзола за игри "Нинтендо".
Дали успяват ще разберете, ако гледате филма.
Това беше титанична битка, която завърши изненадващо за мен.
Този филм ми напомня за моето детство.
Когато бях дете също имаше конзоли за игри, но бяха адски скъпи и не всеки родител можеше да ги купи.
Аз нямах конзола, но един приятел имаше.
Един път ме повика да играем заедно, но в крайна сметка игра той, а аз само гледах отстрани.
Едно съседско хлапе имаше конзола и всеки ден играеше Супер Марио.
И понеже конзолата му беше на 5 метра разстояние по права линия от телевизионната ни антена, аз можех да го гледам на нашия телевизор как играе.
Моите родители така и не ми купиха конзола за игри.
Не съм недоволен, ние просто нямахме пари за подобен лукс.
Днес се чудя дали да не си купя PlayStation 5, но ми се струва излишен разход.
Струва ми се, че PlayStation 5 е много скъпа играчка, на която няма да имам време да играя.
Сега разбирам защо родителите ми не искаха да ми купят конзола за игри.
Като знам колко много труд хвърлям, за да получа заплатата си не ми се иска да харча парите си за глупости.
Филмът "8-битова Коледа" е много подходящ за деца и възрастни.
Препоръчвам го на всички.


Източник: imdb.com


Като контрапункт на първия филм ви предлагам да гледате втори - Run Hide Fight / Бягай, скрий се, бори се (2020).
Има много стрелба, убийства, кръв и насилие в типично американски стил.
Няма никакви специални ефекти.
Отново човешка история, но този път за оцеляването в критична ситуация.
Шокираща е лекотата, с която американците извършват масови убийства.
Няма да ви издавам как свършва филма, само трябва да знаете, че накрая виновните си получиха заслуженото.
Филмът показва какво се случва, ако в едно общество свободно се продават оръжия, включително и на деца.
Не препоръчвам този филм да се гледа от деца, заради многото стрелба, убийства, кръв и насилие.
Останалите хора могат да го гледат на свой собствен риск.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!