biggeorge Lyrics

събота, 8 февруари 2020 г.

Кинопреглед 19: Overboard / Зад борда (2018)

Кинопреглед 19: Overboard / Зад борда (2018)


Източник: imdb.com



Тази вечер гледах един много забавен филм.
Не го бях гледал преди и всеки миг от него ми беше адски смешен.
Главният герой - богаташ и пейбой, падна от яхтата си, изгуби паметта си и се озова сам и гол на плаж.
После една прогонена от него чистачка си го припозна и го излъга, че е нейн мъж и баща на трите й деца.
Човекът премина през какви ли не перипетии, докато разбере кой е всъщност.
Филмът е толкова хубав, че се смях с глас.
Бащата на Леонардо се опита да го подкупи, за да се откаже от любовта си към измамничката и децата й.
Това сякаш беше най-забавната част от филма.
Филмът много ми хареса и ми беше много приятно да го гледам.
Не знам как съм го пропуснал досега.
Препоръчвам го на всички, които харесват романтични комедии, подходящи за цялото семейство.
В главните роли бяха Евгенио Дербес (като Леонардо Монтенегро) и Ана Фарис (като Кейт Съливан).
Ева Лонгория също участваше във филма, в ролята на най-добрата приятелка на Ана Фарис.
И двете са супер яки мадами!
Не съжалявам нито за миг, че го гледах.
Даже ми се иска да го гледам пак.
Обожавам комедии, особено когато са романтични и има любов в тях.
Накрая щях да се разрева, толкова ми хареса финала.
Пожелавам ви приятно гледане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!