biggeorge Lyrics

понеделник, 30 септември 2019 г.

Кинопреглед 15: Dark Phoenix / Х-мен Тъмния феникс (2019)

Кинопреглед 15: Dark Phoenix / Х-мен Тъмния феникс (2019)


Източник: imdb.com



Днес гледах "Тъмния феникс" и не съм много доволен.
Или идеите на сценаристите започват да се изчерпват, или на мен започва да ми омръзва от едни и същи герои вкарани в едни и същи ситуации.
Първо, Джийн Грей не умря ли вече?
Колко пъти ще умира тая жена?
Второ, сега и извънземни ли има вече във филмите за супергерои?
И трето, защо хората винаги се хващат за оръжията, когато се сблъскат с нещо, което не разбират, което ги плаши или което е повече от тях?

Както и да е!
Филмът ми хареса, но има неща, които останаха неизяснени.
В крайна сметка какво стана с Джийн Грей?
Кои бяха извънземните?
Откъде бяха дошли?
Какво беше естеството на енергията, която Джийн Грей пое в тялото си?
След като Рейвън/Мистик умря в този филм как героинята ще участва в други филми?

От хронологична гледна точка не е правилно.
Нямам отговори на тези въпроси.
Не мисля и че ще получим отговори в следващите филми.
Малко ми беше странно да виждам Професора и Магнито да си се разхождат свободно насам-натам като знам в предишните филми как се преследваха един друг.
Филмът ще се хареса на феновете на комикси, екшъни, фантастика, извънземни и космически гледки.
Слава богу, аз изпълнявам тези критерии.
За мен беше удоволствие да гледам Софи Търнър и Дженифър Лорънс в този филм.
Накрая само искам да добавя, че благодаря на Phoenix за чудесния превод на филма.
Беше ми приятно да го гледам с нейните субтитри.
Поздрав за всички:
Quicksilver Saves Everyone From Exploding X-Mansion - X-Men Apocalypse (2016) Movie Clip 4K


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!