Какво е бъдещето на БДЖ?
#Кой иска да купи БДЖ на безценица?
Всяка година се случват инциденти с влакове, които нанасят щети върху инфраструктурата на БДЖ, а понякога загиват и хора.
Спомнете си инцидента край Хитрино или инцидента с влака София-Кардам.
В момента БДЖ е във финансова криза.
Компанията дължи милиони на кредитори и активите й се разпродават.
Държавата в лицето на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Министерство на финансите прави вяли опити да спаси БДЖ.
От друга страна автобусните превози в цялата страна дублират влаковете и така се крадат клиентите на БДЖ.
Затова от години "БДЖ-Пътнически превози" работи на загуба.
Всичко това показва, че БДЖ се управлява лошо и е много вероятно да се прави умишлено.
Процесът на разрушаване на БДЖ започна преди много години и според мен крайната цел е железницата да бъде доведена до фалит и продадена на безценица на някой успял млад българин.
Но според прогнозни данни от 2000 г. нефта ще свърши през 2050 г., а природния газ - през 2150 г.
Само че през 2000 г. потреблението на нефт и газ на Китай беше в пъти по-ниско, отколкото е сега през 2018 г.
Това означава, че нефта ще свърши доста преди 2050 г., може би около 2040 г.
Когато нефта свърши БДЖ ще бъде единственото транспортно средство за стоки и хора на територията на България.
А който държи БДЖ ще контролира цяла България, независимо коя партия ще управлява страната.
И така:
Какво е бъдещето на БДЖ?
#Кой иска да купи БДЖ на безценица?
Може ли да бъде спряна продажбата на БДЖ, което ще постави цяла България и българския народ в зависимост от един единствен човек?
-----------------------------------------------------------------
Източници:
Гугъл Търсене: бдж инциденти
Активите на БДЖ няма да се разпродават, уверява дружеството
БДЖ поиска финансова помощ от държавата, за да не спре
Финансовото министерство отпуска възмездна помощ за БДЖ
Сметките на БДЖ запорирани. Защо държавата се намеси?
Кредиторите поискали от БДЖ 40 млн. лв. до края на юни
Продават половин историческа сграда в центъра на София заради дълг на БДЖ
БДЖ продавали само дълготрайни активи в Пловдив
#Кой иска да купи БДЖ на безценица?
Всяка година се случват инциденти с влакове, които нанасят щети върху инфраструктурата на БДЖ, а понякога загиват и хора.
Спомнете си инцидента край Хитрино или инцидента с влака София-Кардам.
В момента БДЖ е във финансова криза.
Компанията дължи милиони на кредитори и активите й се разпродават.
Държавата в лицето на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Министерство на финансите прави вяли опити да спаси БДЖ.
От друга страна автобусните превози в цялата страна дублират влаковете и така се крадат клиентите на БДЖ.
Затова от години "БДЖ-Пътнически превози" работи на загуба.
Всичко това показва, че БДЖ се управлява лошо и е много вероятно да се прави умишлено.
Процесът на разрушаване на БДЖ започна преди много години и според мен крайната цел е железницата да бъде доведена до фалит и продадена на безценица на някой успял млад българин.
Но според прогнозни данни от 2000 г. нефта ще свърши през 2050 г., а природния газ - през 2150 г.
Само че през 2000 г. потреблението на нефт и газ на Китай беше в пъти по-ниско, отколкото е сега през 2018 г.
Това означава, че нефта ще свърши доста преди 2050 г., може би около 2040 г.
Когато нефта свърши БДЖ ще бъде единственото транспортно средство за стоки и хора на територията на България.
А който държи БДЖ ще контролира цяла България, независимо коя партия ще управлява страната.
И така:
Какво е бъдещето на БДЖ?
#Кой иска да купи БДЖ на безценица?
Може ли да бъде спряна продажбата на БДЖ, което ще постави цяла България и българския народ в зависимост от един единствен човек?
-----------------------------------------------------------------
Източници:
Гугъл Търсене: бдж инциденти
Активите на БДЖ няма да се разпродават, уверява дружеството
БДЖ поиска финансова помощ от държавата, за да не спре
Финансовото министерство отпуска възмездна помощ за БДЖ
Сметките на БДЖ запорирани. Защо държавата се намеси?
Кредиторите поискали от БДЖ 40 млн. лв. до края на юни
Продават половин историческа сграда в центъра на София заради дълг на БДЖ
БДЖ продавали само дълготрайни активи в Пловдив
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!