biggeorge Lyrics

петък, 6 април 2018 г.

Проблем с Интернет-а на Vivacom - съвети към потребителите

Проблем с Интернет-а на Vivacom - съвети към потребителите





В събота, 31.03.2018 г., ми се повреди Интернет-а.
Както си работех на компютъра Интернет-а ми спря и повече не се появи.
На рутера ми обикновено има 4 лапички, които светят - Power, Internet, ADSL и LAN1.
Но в събота светеха само три лампички - Power, ADSL и LAN1.
Лампичката на Internet не светеше.
Пробвах да рестартирам рутера - никакъв ефект.
Пробвах да Reset-на рутера - никакъв ефект.
Пробвах да Repair-на връзката от настройките на компютъра (Settings/Network Connections/local Area Connection) - никакъв ефект.
Обадих се на 123 на Vivacom и ми записаха час за вторник, 03.04.2018 г., когато техниците да дойдат и да оправят Интернет-а.
Едвам издържах до вторник.
В 09:00 ч. те дойдоха и ми подмениха рутера с нов.
Сърфирах няколко часа в Интернет и после угасих компютъра и модема.
Когато отново ги включих - пак нямах Интернет.
Лампичката на Internet отново не светеше.
Пробвах да рестартирам рутера - никакъв ефект.
Пробвах да Reset-на рутера - никакъв ефект.
Пробвах да Repair-на връзката от настройките на компютъра (Settings/Network Connections/local Area Connection) - никакъв ефект.
Обадих се на 123 на Vivacom и ми записаха час за петък, 06.04.2018 г., когато техниците да дойдат и да оправят Интернет-а.
И така в петък техниците дойдоха и ми смениха рутера (отново!) и ми казаха да не го изключвам, за да не се повреди пак.
Казаха ми, че има бъг, който се опитват да оправят.
Сега вече си имам Интернет, които от време на време спира, но аз не правя нищо, за да го оправя - Vivacom сами си го оправят.
Съветът ми към вас е да не си изключвате рутера и да не се опитвате сами да си оправяте Интернет-а, защото само ще влошите нещата.
Ако имате проблем се обаждайте на някои от следните телефони:
123 - телефон за повреди за абонати на Vivacom, но трябва да имате телефон с бутони, а не с шайба.
Ако телефона ви е с шайба няма да можете да се свържете с оператор.
087123 - телефон за повреди за абонати на всички оператори.
070017000 - телефон за повреди за абонати на всички оператори.
11800 - телефон за справки на Vivacom.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!