biggeorge Lyrics

четвъртък, 26 април 2018 г.

Обаждане от непознат номер с цел покана за презентация!

Обаждане от непознат номер с цел покана за презентация!





Преди няколко дни ми се обади една непозната жена от този номер:
024512511
Представи се като служител на "Велмакс Лукс" (не е ясно дали има такава фирма наистина?!?) и ме покани на тяхна презентация.
Казах й, че ще си помисля дали да отида.
Тя ми отвърна, че ще ми се обади отново в деня преди презентацията.
Днес пак ми звънна същата жена, но от друг номер:
024738782
Представи се като служител на "Велмакс Лукс" и ми напомни, че трябва да отида на тяхна презентация.
На въпросът ми какво ще има на тази презентация ми каза, че фирмата предлага уреди за дома.
Като я попитах откъде ми имат номера ми отговори, че някой от техните клиенти е мой познат и им го е дал.
Казах им, че съм зает и не мога да отида на презентацията им.
Поканиха ме на друга презентация същия ден, но в друг час.
Отговорих им, че съм зает през целия ден и че няма да отида.
Беше разочарована от моя категоричен отказ.

Цялата работа ми мирише на измама.
Не знам дали на презентацията ще ме накарат да купя нещо или ще ми искат пари за самата презентация, но нещо не е наред в тази покана.
Бъдете внимателни къде ходите, с кого се срещате и на кого си давате номера на телефона.
Публикувам всичко това не за да им правя реклама или антиреклама, а за да сте запознати с този тип измами и ако ви се обадят да ви предлагат нещо, което реално не съществува да не се връзвате на номерата им.

Аз имам още един такъв случай:
Бях ученик в 12 клас.
На улицата ме спира жена и ми казва, че съм спечелил награда.
Аз се ухилих като идиот от щастие.
Тя започна да ми тика "наградите" в ръцете и като ме затрупа с един куп безполезни боклуци (сапун, шампоан и соли за вана) ми каза, че трябва да платя 5 лева, за да си получа наградата.
Казах й, че нямам 5 лева в себе си.
Тя си събра нещата и каза, че щом нямам 5 лева тогава нищо не печеля.
Тръгнах си тъжен.
После на прибиране към нас се усетих, че е било измама и се зарадвах, че се отървах така леко.

Накрая искам да ви питам:
Обаждали ли са ви се досега с подобни покани, предложения и промоции?
Печелили ли сте нещо, което реално не съществува?

Споделете опита си от подобни измами и манипулации!
---------------------------------------------------------------------------
Източник: Обаждане от непознат номер ...

3 коментара:

  1. Относно презентациите на Велмакс мога да кажа,че съм била на такава. Представят различни уреди за дома. Няма измами или принуждаване да си купиш нещо. Ако искаш-купуваш,ако ли не си тръгваш. Не съм била задължавано да ходя и на презентацията,няма как и да стане.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А откъде Велмакс са се сдобили с телефоните на хората?
      И защо продължават да досаждат, въпреки че хората не искат да ходят на техните презентации?

      Изтриване
  2. Толкова са нахални ,че нямам думи....,яд ме е че идват в провинцията и прелъгват хората ,а там хората повярвайте не взимат големи заплати...Всичко уж печелите,подарък а в един даден момен ...,трябва да заплатите и то някви космически пари....4100 лв.прахосмукачка..еее нямам думи,като нямаш подобни пари ,хоппп лизинг.Уникално добри са в презентацията,умеят да подлъжат хората ...,оратори демонстратори,нооо ПАРИ ,едното семейство който си закупиха прахосмукачка казаха че няма нищо общо с тая дето правят демонстрация...ИЗМАМНИЦИ!!

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!