biggeorge Lyrics

вторник, 22 април 2014 г.

Боклук ли са китайските стоки?

Боклук ли са китайските стоки?
И не само китайските ...

Всички китайски стоки са боклук!
Онзи ден си купих нови слушалки с микрофон.
Звука беше прекалено силен и липсваха басите.
Отидох да ми ги сменят - съгласиха се, доплатих разликата в цената и си взех други слушалки с микрофон.
Те също имат проблем - копчето за изключване на звука не работи и микрофона е скапан.
Освен това рамката е от пластмаса и рано или късно ще се счупи, когато ги слагам на главата си.
Няма да ходя отново да ги сменям, защото ме е срам.
И двата вида слушалки са китайско производство.
Но не само китайските неща са боклуци.
Купих батерия за кранчето в кухнята - повреди се за няколко седмици.
Крушките горят през ден.
Храната е полуразвалена още с купуването.
Дрехите миришат гадно преди да съм ги облякъл.
Обувките се разпадат след второто носене.
Миналата година си купихме нов телевизор и все още работи, само защото не е произведен в Китай.
Не ви ли се струва, че всичко ново е боклук?
Или поне произведеното в Китай?
Преди години стоките не бяха ли с по-високо качество?
Как и какво пазарувате?

Аз имам усещането, че си хвърлям парите на вятъра ...
Най-новите ми слушалки са китайски боклук!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Боклук ли са китайските стоки?!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!