biggeorge Lyrics

събота, 2 ноември 2013 г.

Благодаря ви будители!

Днес като се прибрах от работа майка ми ме попита кой са будителите, които знам.
Явно и на нея празникът й беше подействал и беше решила да ме изпита.
Първо изброих няколко възрожденски будители - Иван Вазов, Паисий Хилендарски, Христо Ботев, Васил Левски ... тя искаше само трима, но аз казах повече.
След това ме накара да кажа няколко съвременни будители и тук вече запецнах.
Сетих се за отец Иван от Нови хан и Донка Паприкова.
Дори не можах да запълня бройката от трима души.
След това се замислих за личния си живот и се сетих за класната ми от осми клас - г-жа Колчева.
Благодарение на нея успях да изкарам отличен успех и да ме приемат в добра паралелка в 9 клас.
След това завърших средното и висшето си с отличен успех.
И всичко това нямаше да се случи, ако не беше г-жа Колчева.
Тя промени към по-добро не само моя живот, а на всички деца от моя клас.
Затова на 1 ноември искам да благодаря на всички онези знайни и незнайни хора(включително родителите и предците ми), които са повлияли живота ми да отиде в правилната посока, така че да стана Човек.
Благодаря ви!
Вие сте истинските будители на 21 век.
Надявам се в съзнателния си живот аз самия да бъда като вас, за да имат смисъл усилията ви.

П.п.: Може би с това трябваше да започна темата си онзи ден, но не ми хрумна тогава.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Будители = дразнители!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!