biggeorge Lyrics

сряда, 9 май 2012 г.

Честит Рожден Ден,biggeorge,т.е. честит рожден ден на мен!

Честит Рожден Ден,biggeorge,т.е. честит рожден ден на мен!
Пожелавам си да съм жив и здрав,да имам много късмет,да живея още милион години,да постигна всичките си мечти,включително и най-шантавите(като например да срещна извънземни! )!
Пожелавам на всички,които четат тази публикация освен да са живи и здрави и да имат много късмет в живота!
Благодаря ви!

П.п.:Коя ще ме целуне?!?


Изберете си:целувка по бузката или въздушна целувка?!?

4 коментара:

  1. Анонимница9 май 2012 г. в 20:32

    Яяяяя, ама ти си бил моята зодия бе, най-готината :)от 1 месец не ти бях зяпала блога, и как пък сега нацелих точно на рождения ти ден, какво съвпадение :)моя беше преди седмица точно:)
    Да си здрав, защото това е най-важното. Останалото ще го постигнеш с късмет и упоритост (което на нас телетата не ни липсва):)
    И най-важното: не спирай да мечтаеш!:))
    Целувки!{}

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимнице,благодаря ти за пожеланията и за целувките! (изчервен) И аз те целувам силно и топло по случай рождения ти ден на патерици! (гуш) (цун) (гуш) Пожелавам ти да си жива и здрава,за да можеш да коментираш в блога ми още 100 години! (слънчице)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимница9 май 2012 г. в 22:54

    Мерси, мерси (изчервена) :) ти си 82-рият човек, който ме поздравява за рождения ми ден тази година :) черпя те виртуално с торта( истинската си я направих и си я изядох, но беше много вкусна!)

    ОтговорИзтриване
  4. О,ти си ги броиш честитките,а? :D :D :D
    Благодаря ти за тортата! (гуш) (цун) (гуш)
    Черпя те с домашно приготвени сладки! (слънчице)

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!