biggeorge Lyrics

вторник, 5 април 2011 г.

Моите стихотворения 4: Безкрайно небе

Безкрайно небе

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

1
Tака безкрайно небе,
бавничко вървя напред,
безкрайно небе,
идвам аз при теб.

2
Tака безкрайно небе,
към теб политам ... да,
безкрайно небе,
към моята съдба.

3
Tака безкрайно небе,
сега в теб съм аз,
безкрайно небе,
о,гледам те в захлас.

4
Tака безкрайно небе,
навсякъде около мен,
безкрайно небе,
в един безкраен ден.

5
Tака безкрайно небе,
в прекрасна тишина,
безкрайно небе,
ме загръща самота.

6
Tака безкрайно небе,
душата ми лети,
безкрайно небе,
слънцето ме заслепи.

7
Tака безкрайно небе,
града под мен лежи,
безкрайно небе,
с милионите съдби.

8
Tака безкрайно небе,
искам да остана тук,
безкрайно небе,
на вятъра дори напук.

9
Tака безкрайно небе,
вътре в мен си ти,
безкрайно небе,
виж ме през сините очи.

10
Tака безкрайно небе,
завинаги оставаш ти,
безкрайно небе,
в душата ми ще си.

11
Tака безкрайно небе,
сърцето ми за теб тупти,
безкрайно небе,
все ти си в моите мисл̀и.

05.04.2011 г.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реалносъществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели на стихотворението!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!