biggeorge Lyrics

вторник, 5 декември 2023 г.

Песен на месеца 96: Устата - Свободата на словото

Песен на месеца 96: Устата - Свободата на словото





Днес чух новата песен на Устата, която кърти мивки и плочки.
Попаднах на нея случайно в социалната мрежа Twitter/X.
Автор на текста на песента "Свободата на словото" и режисьор на видеоклипа е Иван Динев - Устата, който доста удачно нацелва точните кадри за конкретните фрази.
Видеото е снимано в Москва, Брюксел и София, а текста (който съм публикувал по-долу) е доста приятно циничен.
В началото на май 2023 г. Устата пусна друга провокативна песен "Шарени джендъри".

УСТАТА - ШАРЕНИ ДЖЕНДЪРИ / USTATA – SHARENI GENDERI (Official Video)


Преди това в началото на 2023 г. Устата пусна кратка образователна песен за Македония:

УСТАТА - Македония / USTATA - Makedonia


После македонците го заплашваха със смърт:

Днес не спирам да слушам песента "Свободата на словото".
В песента си Устата засяга доста от темите, които тровят всекидневието на българина в днешно време, започвайки от избора между "старото" (русофилията) и "новото" (евроатлантизма).
В крайна сметка в песента си Устата избира "свободата на словото", която уж е гарантирана в Конституцията, но всекидневно се нарушава от управляващите в България.
Изпълнителят засяга темата за "македонците" и "толерастите", "софийските псевдо-интелигенти", които "мразят наизуст", че "кръвта са ни пили толкова гадини", че сме пребана нация "и при Комунизъм, и при Демокрация", за "посолствата" и "сглобките".

“Целият ми съзнателен живот до настоящия момент мина в този “демократичен преход”, в който не видях хората да се кланят на други “евроатлантически ценности”, освен пари. Новите ни “международни сутеньори” дори не наметнаха поне с един кат дрехи България, а я съблякоха икономически дотолкова, че в момента карат милата ни Родина – гола и боса да се над*пи на когото те решат. Аз не мога да променя това като мълча … затова ще говоря! Внимание, Внимание…говори Устата! Между Старото и между Новото, избирам СВОБОДАТА НА СЛОВОТО!”, написа изпълнителят в профила си в социалната мрежа Фейсбук.

УСТАТА - СВОБОДАТА НА СЛОВОТО / USTATA - SVOBODATA NA SLOVOTO


Мартин Карбовски е поканил Иван Динев - Устата в канала си в YouTube.
Видеото можете да гледате тук:

@IvanDinevUstata между Брюксел и Москва: Избирам свободата на словото!


Тук публикувам пълния текст на песента:

Припев:
Внимание, внимание!
Говори УСТАТА
Ооо не, няма време!
Няма време от някой да ми дреме.
Между СТАРОТО и между НОВОТО
избирам СВОБОДАТА НА СЛОВОТО.
Ооо не, няма време!
Няма време от някой да ми дреме.
Между СТАРОТО и между НОВОТО
избирам СВОБОДАТА.

1 куплет:
Ето ме и мен, траки, прабългари, славяни!
30 години вече редя рими - мани, мани.
Не ми се кефят напоследък нещо масите –
нито македонците, нито толерасите.
Глей ся, нямам нужда от комплименти
на софийски псевдо-интелигенти.
Те по принцип мразят наизуст,
ама всеки има право на лош вкус.
Помня времето на соца все едно, че беше вчера.
Беше страшна далавера -
една боза струваше шест стотинки,
а един виц за бай Тошо – пет годинки.
Днес обаче, ако някой иска да ме цензурира
като хвана микрофона и рапирам,
по-добре да ми даде въже и табуретка -
у крайна сметка не съм марионетка.

Припев:
Ооо не, няма време!
Няма време от някой да ми дреме.
Между СТАРОТО и между НОВОТО
Избирам СВОБОДАТА НА СЛОВОТО!

Ооо не, няма време!
Няма време от някой да ми дреме.
Между СТАРОТО и между НОВОТО
Избирам СВОБОДАТА НА СЛОВОТО!

Не-не-не
Няма време от някой да ми дреме!
О , не-не не-не
Между СТАРОТО и между НОВОТО
избирам СВОБОДАТА

2 куплет:
Никога не съм бил ляв или десен,
просто вече съм българин бесен.
Щото все ние сме ебана нация
и при Комунизъм, и при Демокрация.
За 1300 години
кръвта са ни пили толко гадини!
И всеки път ни разделят на отбори
нашите международни сутеньори.
Май е време да си покажем топките
и на посолствата, и на сглобките.
За боклуци, дето сменят Конституция,
не юмруци, а трябва Революция!
Ама няма как да стане, като всеки си трай -
една птичка Пролет не прай.
А колегите гларуси и гугутки
просто ...мълчат като.....

Припев:
Ооо не, няма време!
Няма време от някой да ми дреме.
Между СТАРОТО и между НОВОТО
Избирам СВОБОДАТА НА СЛОВОТО!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!