biggeorge Lyrics

понеделник, 3 април 2023 г.

Песен на месеца 95: ТЕОДОРА - Кеш

Песен на месеца 95: ТЕОДОРА - Кеш


Всеки ден слушам радио Веселина и доста често чувам тази песен.
Не знаех коя е певицата и как се казва песента.
Запомних част от текста: "Мили, знам, че ти нагарча, като гледаш колко харча".
Написах го в Интернет и ми излезе песента на Теодора - "Кеш".
Като си я пуснах установих, че това е точната песен.
Текстът е доста циничен и представя жените като меркантилни златотърсачки.
Харесвам тази песен.
Харесвам текста.
Харесвам и Теодора.
Надявам се и на вас да ви хареса.
Сега за пореден път слушам песента и се наслаждавам на текста:
"Да знаеш лукса как успокоява
седя си, но не съм ли права.
Шумът на кеша само как ме радва
добра съм много във това.
Мили, знам, че ти нагарча, нагарча
като гледаш колко харча ли, харча
мили, мили, знам, че съм безобразна
картата ти май е празна.
Във цифри ми говори не ми се сърди, не!
Във цифри ми говори харесва ми!
Какво, че ме наричат меркантилна
парите правят ме щастлива.
Угаждай ми, купувай ми, обичам,
че пак съм във депресия.
Мили, знам, че ти нагарча, нагарча
като гледаш колко харча ли, харча
работи си, няма хич да ти преча,
знам Малдивите къде са!"

TEODORA - Cash / ТЕОДОРА - Кеш


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!