biggeorge Lyrics

неделя, 7 август 2022 г.

Кинопреглед 33: Uncharted / Извън картата (2022)

Кинопреглед 33: Uncharted / Извън картата (2022)


Източник: imdb.com


Гледах този филм и съм много впечатлен.
Трудно ми е да определя кое ми хареса най-много.
Може би актьорската игра на Том Холанд и Марк Уолбърг.
През цялото време очаквах Том Холанд да започне да се катери по сградите и от ръцете му да излиза паяжина.
Филмът беше на нивото на поредицата за Индиана Джоунс.
Искрено се надявам, че в бъдеще ще направят още филми-продължения.
Не искам да разкривам и минута от историята, защото после ще ми се разсърдите.
Филмът е толкова приятен за гледане, че още в този момент искам да си го пусна отново.
Вероятно причината да ми харесва толкова е, че съм гледал как NoThx играе играта, по която е направен филма.
И понеже играта много ми харесва, това усещане се пренася и върху филма.
Антонио Бандерас също си изигра много добре ролята.
А мацките във филма бяха много красиви, макар че героините им бяха адски зли - София Али и Тати Габриел.
Не съм много доволен от финала - очаквах повече.
Препоръчвам този филм на всички фенове на приключенията и екшъните както и на всички останали почитатели на доброто кино.
Гарантирам, че този филм много ще ви хареса.


Източник: imdb.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!