biggeorge Lyrics

вторник, 25 януари 2022 г.

В Русия съм, в Русия съм!

В Русия съм, в Русия съм!
Днес - шега, утре - реалност!


Мъдростта на Конфуций е по-актуална от всякога: "Проклятие е да живееш в интересни времена".
Основните играчи са ясни - САЩ, ЕС и НАТО, Украйна и Русия, Северен поток 2, Турски поток и Украински поток.
Газопроводът "Северен поток 2" е под заплаха, ако Русия нахлуе в Украйна
Всички държави дрънкат оръжия и се готвят за немислимото.
Ако съдим по предишни събития изглежда, че войната за Украйна ще се води по време на Зимните олимпийски игри в Пекин през февруари 2022 г.
Ако човек чете внимателно пропагандата по медиите, остава с впечатлението, че руските войски маршируват в Берлин и във Вашингтон, а над Брюксел се вее руски флаг.
Само че не е точно така.
Как никой журналист не посмя да зададе един прост въпрос:
Русия ли заплашва НАТО или НАТО заплашва Русия?
Русия казва: "Изтеглете натовските войски от Източна Европа".
ЕС казва: "НАТО няма да се разширява на изток и там няма натовски войски".
САЩ казват: "Не се безпокойте, ей сега ще изпратим натовски войски в Източна Европа".
От всичко това можем да си направим логичния извод, че САЩ и съюзниците им са агресивни срещу Русия, а не обратното.
Моите наблюдения показват, че тази агресия продължава от много време.
САЩ използваха своите прокси-организации по света, за да накарат Путин да реагира агресивно.
Така през последните 15 години Русия беше провокирана, дестабилизирана и демонизирана.
Сега Русия е враг номер 1 на НАТО.
За съжаление брюкселските чиновници не си дават сметка, че зад Русия стои Китай с неизчерпаемите си ресурси, както и държавите от ОДКБ.
А и ако някой луд нападне Русия, руския народ ще скочи да защити "Майка Русия".
В цялата тази ситуация България пак е между чука и наковалнята.
Ние сме членка на НАТО, без модерно въоръжение, което да е на нивото на руското, бедна, обезлюдена, застаряваща, икономически зависима от западните си съюзници и енергийно зависима от руските енергоизточници.
Какъв е българския интерес в тази ситуация?
Ще успеем ли да избегнем нова национална катастрофа?
Ще загубим ли територия и население?
България ще воюва ли с Русия?
И с какво ще нападнем Руската федерация - със стрели и лъкове ли?

Ако малоумните български политици не бяха позволили да нарежат ракетите Р-400/SS-23 и те все още бяха на въоръжение в българската армия сега щяхме да имаме един коз в ръкава си срещу Русия.
А в момента България е със събути гащи срещу всеки враг.
Голям срам за нас!
Аз лично не смятам да воювам с Русия.
Путин ми е неприятен, но не ми е враг.
Но като се замисля на мен всички политици са ми неприятни, защото са пълни некадърници.
Вместо да си вършат работата, те търсят конфликти, за да удължат политическия си живот.
Дано в края на тази война да не станем пак част от руската сфера на влияние.
Днес звучи като шега, но кой знае дали утре няма да стане реалност.
Това люшкане между Изтока и Запада ще доведат до унищожението на България.
Последните 30 години в американската сфера на влияние съсипаха България и българския народ.
И докато Великите сили си играят своята "игра на тронове" животът си тече, кучетата си лаят, кервана си върви и всичко общо вече е взето.
На българският народ му предстои да обеднява все повече и повече и да измира все по-бързо и по-бързо.
На нас, българите, война не ни трябва, за да изчезнем от лицето на Земята.
Нека да кажем сбогом на България!

П.п.: Владимир Путин ми даде 1 рубла, за да напиша тази тема, която е чиста пропаганда в полза на Русия.
Ако Джо Байдън иска да напиша нещо пропагандно в полза на Чичо Сам да си приготви 1 долар.
Вземам евтино, за да подбия тарифите на пропагандните български медии.
--------------------------------------------------------------------------------------
Източник: В Русия съм, в Русия съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!