biggeorge Lyrics

неделя, 27 декември 2020 г.

Кинопреглед 28: Spider-Man: Far from Home / Спайдър-мен: Далече от дома (2019)

Кинопреглед 28: Spider-Man: Far from Home / Спайдър-мен: Далече от дома (2019)

 
Източник: imdb.com

Бях решил да гледам този филм още миналата година, но все не ми оставаше време.
И днес го направих.
Оказа се много интересен.
Ето накратко историята:
Питър Паркър се присъединява към Нед, Ем Джей и останалите герои на ваканция в Европа.
Плановете му да загърби супергеройските работи се провалят веднага.
Той се съгласява да помогне на Ник Фюри в разкриването на мистерия около няколко елементи (създания!), които атакуват и създават хаос по целия континент.
Какво точно се случва ще разберете в самия филм.


Източник: imdb.com

Филмът си заслужаваше гледането и това бяха два прекрасни часа на неописуемо забавление.
Костюмите на Спайдър-Мен много ми харесаха.
Особено Нощната маймуна.
Както и костюма, който Питър сам си проектира.
Във филма имаше доста забавни моменти, на които се смях с глас.
Няма да ви разказвам историята, защото няма да ви е интересно да го гледате.
Само ще кажа, че обичам Спайдър-Мен.
Прекланям се пред гения на Стан Лий.
Неговите комикси са оставили незаличима следа в историята на изкуството.
Бих гледал този филм отново, но озвучен на български.
Препоръчвам го на всички фенове на комикси, екшъни и фантастични филми.


Източник: imdb.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!