biggeorge Lyrics

петък, 27 март 2020 г.

Измих си ръцете!

Измих си ръцете!
Един ден от живота ми под карантина!



Събудих се рано сутринта.
Отворих очи и установих, че навън вече е светло.
Не ми се искаше да ставам от леглото, защото знаех, че ще трябва да си измия ръцете поне 20 пъти за един ден, а и всяко миене на ръце ми отнемаше по 2-3 минути. 
Въпреки това след 15-20 минути дремане станах и отидох да си измия ръцете.
После се сетих, че трябва да си оправя леглото.
Измих си ръцете.
Реших да си направя закуска.
Измих си ръцете.
Докато ядях си гледах ръцете и се чудех дали са достатъчно чисти.
Пуснах си телевизора и избрах да гледам "Преди обед" по бТВ.
Измих си ръцете.
Александър Кадиев пак се лигавеше, а Десислава Стоянова не успяваше да го укроти.
Изводът е, че дори и коронавируса не може да усмири някои хора.
Реших да си пусна "На кафе с Гала".
Смених канала с дистанционното.
Измих си ръцете.
Внезапно редовната програма на телевизията беше прекъсната от брифинг на Националния оперативен щаб.
Генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски започна да говори нещо, но аз не разбрах и половината от това, което казваше. 
Взех дистанционното и започнах да сменям каналите.
По четири от шестте национални телевизии (България Он Еър, бТВ, Нова и БНТ1) излъчваха едно и също - генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски.
По БНТ2 една учителка обясняваше как се намира хипотенузата на правоъгълен триъгълник.
А по БНТ3 за пореден път излъчваха спорт, който никой не искаше да гледа.
Измих си ръцете.
После реших, че ми се гледа канала за животните.
Пуснах го и с изненада видях генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски да прави забележка на два лъва, че са излезли НАВЪН.
Измих си ръцете.
Гледах няколко минути и накрая не издържах на напрежението.
Пуснах си музикалния канал.
И тук показваха генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски, който мъмреше певиците, че са нарушили карантината.
Измих си ръцете.
Пак смених канала - този път избрах исторически.
По него генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски обясняваше как са се развивали пандемиите в миналото.
Измих си ръцете.
Пуснах анимационния канал - генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски се караше на децата да спазват карантината и да не излизат НАВЪН.
Измих си ръцете.
Спрях телевизора - не издържах повече да гледам генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски.
Измих си ръцете.
Пуснах радиото, но и там излъчваха брифинга на генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски.
Измих си ръцете.
Спрях радиото.
Измих си ръцете.
Сетих се, че трябва да отида до магазина да купя най-ценното - тоалетна хартия.
Започнах да се обличам.
След всяка дреха си миех ръцете.
На лицето си сложих шал, за да се предпазя от чумата на 2020 г. - коронавируса.
Измих си ръцете.
Излязох НАВЪН треперейки от ужас, че генерал-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски може да ме хване, че съм нарушил карантината.
Вървях си по улицата и си гледах ръцете.
Помислих си, че не са достатъчно чисти.
Като наближих един човек го заобиколих от 2-3 метра дистанция.
Човекът също ме заобиколи от 2-3 метра дистанция.
Отидох пред магазина и се наредих на опашката.
Всички бяхме през 2 метра разстояние.
Реших, че ще търся скъпоценната тоалетна хартия.
Като я намерих установих, че са й вдигнали цената с 15 %.
Гадове! 
Трябва да върнат златния стандарт на тоалетната хартия.
Купих четири рола тоалетна хартия, а хората на опашката ме гледаха завистливо.
Тръгнах си към нас треперейки от ужас, че някой може да ме ограби.
Ако някой крадец ми каже: "Горе ръцете! Тоалетната хартия или живота!" не знам какво ще направя.
Когато се прибрах започнах трескаво да си мия ръцете.
След десетото измиване започнах да чувствам, че ръцете ми са поне малко чисти.
Докато се събличах след всяка дреха си миех ръцете по 3-4 пъти.
Накрая седнах доволен на дивана, че съм се върнал у дома без да ме глобят или да ме вкарат в затвора за нарушаване на карантината.
За всеки случай отидох да си измия ръцете още веднъж.
След обяд си пуснах турския сериал по бТВ.
Измих си ръцете.
По едно време сериала беше прекъснат от извънреден брифинг на Борис Бойков и Гешо Иванов.
Борис Бойков обявяваше, че в Моя град някой е нарушил карантината.
Бях убеден, че не говореше за мен, затова не ми пукаше особено за крутите мерки, които Гешо Иванов призоваваше да се предприемат срещу нарушителите, които си позволяват да излязат НАВЪН.
Не исках да ги гледам повече, затова се преместих на Нова телевизия.
Измих си ръцете.
По Нова излъчваха индийски сериал.
След малко и там прекъснаха сериала, за да предадат брифинга на Борис Бойков и Гешо Иванов.
Установих, че по България Он Еър и БНТ1 излъчват същото.
Измих си ръцете.
Спрях телевизора отегчен от глупости.
Измих си ръцете.
Започнах да чета книга, но чух странен шум отвън. 
Когато погледнах през прозореца видях как войници ограждат къщата ми с бодлива тел, инсталират охранителна система с термокамери и дронове и пускат няколко кучета да пазят пред пътната ми врата.
Започнах да имам смътното усещане, че всичко това е, защото излязох НАВЪН, но не бях 100 % сигурен.
Измих си ръцете.
Пуснах телевизора, за да гледам "Лице в лице" по бТВ.
Измих си ръцете.
Цветанка Ризова разговаряше с някакъв социолог защо АЗ съм си позволил да наруша карантината и да изляза НАВЪН.
Започнах да се притеснявам, че съм направил нещо много лошо, но не бях съвсем сигурен дали е така.
Беше само смътно усещане, но се замислих, че може би съм допуснал грешка като излязох НАВЪН.
В Новините в 19:00 ч. АЗ бях основата тема.
Репортерки от четирите национални телевизии излъчваха на живо от най-горещата точка в България - телената ограда пред моя дом.
Една журналистка разпитваше съседката ми какъв човек съм.
Жената такива неща разказваше за мен, че след края на интервюто пред дома ми пристигнаха специални части и жандармерия.
Те изградиха санитарен кордон от 50 метра около къщата ми.
Министърът на войната беше наредил армията да докара единствените два работещи танка пред дома ми, за да ме респектират.
Аз вече бях толкова уплашен, че не смеех да помръдна от дивана.
Чаках да започне някое реалити предаване по телевизията, но вместо това имаше извънредно студио, в което експерти коментираха защо АЗ съм излязъл НАВЪН и какви строги мерки трябва да предприеме държавата, за да се предотвратят подобни действия за напред.
Измих си ръцете.
По едно време ми омръзна да си гледам физиономията по всички телевизионни канали.
Реших да си пусна 7/8 ТВ.
Измих си ръцете.
Искаше ми се да гледам "Вечерното шоу на Слави Трифонов".
В този момент телефона ми звънна.
Вдигнах и чух гласа на Слави Трифонов.
Искаше да ми вземе телефонно интервю за моето излизане НАВЪН.
Направо не можах да повярвам, че това ми се случва точно на мен.
Когато Слави Трифонов ме попита имам ли си гадже и защо още не съм женен разбрах, че нещата са сериозни.
След като интервюто приключи отидох да си измия ръцете.
Все пак бях пипал телефона си, който не беше особено чист.
Вече беше късно и реших да си лягам да спя.
Преди да си легна обаче за последен път си измих ръцете.
Докато се унасях в сън си мислех, че ръцете ми не са достатъчно чисти.
А отвън се чуваше тихия вой на полицейските сирени.
Това беше краят на още един ден от живота ми под карантина! 

Забележка на автора: Внимание! Всякакво съвпадение на реално съществуващи имена, лица и събития е напълно случайно! Моля това да се има в предвид от всички читатели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!