biggeorge Lyrics

вторник, 24 януари 2017 г.

Клетва на първокласника!

Клетва на първокласника!
Поредната идиотска идея циркулираща в общественото пространство!

Снощи в "Часът на Милен Цветков" обсъждаха трябва ли първокласниците да полагат клетва.

Експерт по национална сигурност предлага първокласниците да полагат клетва



Ето я и клетвата:
"С науката - напред по пътя нов!Със знание да расна аз свободен!То с мъдрост ме дарява и с любов и светлото му слово ще ме води. Заклевам се, дори и в труден час, най-святата ми мисъл да е тази: с делата си и с думите си аз България в сърцето си да пазя!".

Клетва на първокласника - YouTube



Вие какво мислите за идеята?
Полагали ли сте клетва в училище?
Одобрявате ли децата ви да полагат такава клетва?

Аз не съм полагал клетва в училище и съм много щастлив от това.
За мен това е тотално зомбиране на децата.
Като пораснат ще станат такива надъхани националистчета, че направо не ми се мисли.
Ще бъдат младата националистическа гвардия на Народна православно-християнска република България.
Да не говорим, че слагането на ръка на сърцето както направиха децата накрая на клетвата не е български обичай, а американски.
Хайл България!


------------------------------------------------------------------------
Източник: Клетва на първокласника!

2 коментара:

  1. Глупостта при хората ходи... (т.е. при такива като теб)! Зомбираният май си ти...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съзнанието ти е промито от националистическата пропаганда.
      Просто нямам думи!

      Изтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!