biggeorge Lyrics

събота, 21 ноември 2015 г.

Задръстеняци ли са младите българи?

Задръстеняци ли са младите българи?
И сложихте ли киселото зеле?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Извадка от тълковния речник:
• Задръстен човек. Който не може да мисли свободно, скован е от теории или принципи.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тези дни пътувах из България.
Може да сте ме видели на някоя жп гара или в някой автобус весело ухилен и говорещ си с напълно непознати хора.
Приказвах си с толкова много хора ...
Беше много забавно.
В един от влаковете си говорих с едни туркини.
Те не говореха много добре български, но обстойно обсъдихме всички сериали, включително "Малката булка", политическата обстановка, включително Волен Сидеров, ситуацията във Франция, вкл. международното положение и разбира се личните ни съдби.
Това беше едно "искрено и лично" преживяване във влака за Варна.
После си говорих с един възрастен човек.
Обсъдихме всичко от риболов до политика.
Накрая пътувах с едни чичовци, които бяха недоволни от младото поколение, но приятно изненадани от моята интелигентност и общителност.
С тях разкостихме миналото, настоящето и бъдещето на България.
Най-странното беше, че с всички си говорих за зелето.
По този повод искам да ви питам вие сложихте ли киселото зеле?
И каква е цената при вас?

В моя град е 0,50 лв. на килограм.
Обаче зелето тази година нещо не е както трябва.
И е скъпо.
3 влака и 2 автобуса на отиване и 3 влака и 1 автобус на връщане говореха за зелето.
Българите сме странен народ.
Най-озадачаващото в цялото пътуване беше, че никой млад човек не искаше да си говори с мен или с когото и да е било другиго.
Нямам си идея защо, но младите хора пътуващи насам-натам мълчаха като пукали.
Чудя се ... задръстеняци ли са младите българи?
Аз не съм задръстен, даже съм си много отдръстен.
Като слизах на моята си гара единия човек ми вика:
"Момче, ами сега кой ще прави приказката?".
Аз се засмях и им викам:
"Е, нали сте двама, говорете си докато стигнете вашите гари!".
Та какво им става на младите хора?
Защо не искат да си общуват?

Не стига това, ами като се качих в автобуса нито едно момиче не искаше да седне до мен!
Аз нещо грозен ли съм?
Или мириша гадно?

Автобусът беше пълен с хора.
Няма как да направя нищо лошо на никоя.
Ама ако беше седнало някое момиче до мен щяхме да си говорим.
За туй-онуй ...
Но никоя мацка не искаше да седи заедно с мен.
Странни хора!
Не разбирам какво им става на младите българи?
За разлика от тях възрастните са много по-нормални и комуникативни.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Задръстеняци ли са младите българи?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!